DesertGlow Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har fått installert Vista og er stort sett fornøyd med det, men driverne som følger med Vista forstår ikke at nettverkskortet på maskinen min er gigabit, så den gir meg bare 100 Mbit. Finner ingen Vista-drivere hos verken Nvidia eller Gigabyte. Er det noen som vet hvor slikt kan oppdrives? Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har lett etter det samme. Tror ikke de finnes enda.... Finnes noen betadrivere som du kan teste. De ligger på sidene til nvidia. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Vel, jeg har nesten samme problem: Bruker bare 100 Mbit på nettverk, men sliter med at nettverksdriveren dør på seg om jeg kjører bittrorrent. Har ikke klart å tweake det selv etter utallige Googlinger. Midlertidig løsning er å kjøre XP i en Virtual PC som kjører bittorrent - det funker. Takker for at ny PC sviver bra med Vista i spill og alt annet selv om jeg har en virtual box som surrer å går ;-) Håper de kommer med ny driver snart iaffal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå