Sfinx Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Kanskje litt "off topic", men er det noen som har LianLi kabinett som bruker vannkjøling? Skulle likt å visst hvordan dere eventuellt har fått plass til alt inne i kabinettet..eller om dere har diverse deler utenfor. F.eks. radiator. Selv har jeg kjøpt meg AMD Magnum 390 WaterKit og En Max.Perf Radiator.. og tror kanskje jeg må ha noe av det utenfor kabinettet. Jeg trenger ikke nødvendigvis en vanntank? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Det heter ikke off topic når du har lagd topicen :razz: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 vel, det spørs jo litt hvilket kabinett du sitter med. Jeg skulle uten problemer stappet både en vapochill enhet og komplett vannkjøling inn i et LianLi server tower. Jeg har sett det har blitt gjort også. Det som evt stopper oss er økonomi. 3000 kjappe for kabinettet 5500 kjappe for vapochill 3000 kjappe for vannkjøling av GPU, Chipsett og hdd. 11.500,- for kabinett med kjøling. Derimot, eier du et lite pc65, så kan det bli trangt, men det skal la seg gjøre med et par kompromisser her og der. (litt mindre radiator kanskje) For å unngå noen som helst kompromisser i et lite kabinett, så er du banna bein nødt til å være litt fingernem. Men det går! Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har et fulltower LianLi,men ikke servertower. PC6099B. Max.Perf Radiatoren er forholdsvis stor. men jeg kan jo trikse og mikse litt. Har kjøpt selve Waterkitet,men jeg tror jeg mangler en del ting uansett. Må jo feste radiatoren med ett eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå