MrBjoern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har fått ett eller annet msn virus. En link til et bilde som jeg trykket på, etter det har det blomstret med spyware, virus og lignende. Noen som kan hjelpe meg med å fjerne dette, eller må jeg formatere? Er mulig dette er feilpostet, vis det er det ber jeg en moderator om å flytte tråden. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjør virus scan med det du har av antivirus programmer... Disse pleier og fjerne virusene de finner. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Feil forum er du i og.. og en ting til....IKKE legg ut den linken som en "Link". Sempron Endret 4. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, burde kanskje postes under sikkerhet Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 tror det ja.. Sempron Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Kjør virus scan med det du har av antivirus programmer... Disse pleier og fjerne virusene de finner. 7422713[/snapback] Done it. AVG Antivirus fant 4 trojanere, jeg har "heala" dem og satt dem i karantene, flere ganger! Det virker ikke ost.exe har et problen, vil du sende feilraport? Ja jeg sender beskjed til M$ om at viruset ikke virker som det skal. Blir nok til at jeg formaterer. Men har vurdert å skaffe meg en "ordentlig" antivirus, som panda eller norton. Er disse bedre enn fks AVG? Sempron: Tenkte det hadde noe med windows å gjøre jeg da vettu Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 legg ut en Hijackthis log(tror det er slik det skrives) og det er sikkert noen som gidder å se igjennom den. Sempron Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 legg ut en Hijackthis log(tror det er slik det skrives) og det er sikkert noen som gidder å se igjennom den. Sempron 7422855[/snapback] Fant ut at det var like greit å formatere. Men takk for tipset, skal huske på det til neste gang. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis du ikke har formatert kan du kjøre HijacThis og lime inn loggenpå www.hijackthis.de så analyserer den den for deg... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Er allerede formatert. Men takk for tipset Men kan noen si meg om det har noe for se å kjøpe panda antivirus? (må nok bli panda siden det er det mutter har på firmaet) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er bare og sjekke hjemme siden dems. LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå