gammalost Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Som tittelen tilsier, ønsker jeg å vite hvilke butikker som har lang leveringstid i jula. Det er mao tidsperioden fra alle varer er på lager til pakken er pakket og sendt. Hvor lang tid posten bruker på å få pakken hjem til deg, er ikke interresant. Hensikten med denne tråden er å hjelpe folk å få julegavene raskest mulig, i god til til å putte de under treet. Fra min personlige erfaring vil jeg nevne: databutikken.com Fikk bekreftelsesmail 28.11 om at alle varer nå var på lager. Pakken ble sendt 5.12. Endret 6. desember 2006 av gammalost Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I fjor bestilte jeg en del julegaver fra Play.com før de noenlunde lovet at de skulle klare å levere før julaften. Det var litt flaut å komme etter julaften med julegavene. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Håpe de er raskere i år da. Det er tross alt det som er interresant for de som brenner etter å handle gaver til seg selv, eller andre. "Thumbs up" til Multicom som sendte varen jeg bestile i går samme dag. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tror de fleste pakker som normalt. Problemet er vel heller at kapasiteten til Posten blir en smule sprengt f.o.m nå og ut året Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Når jula nærmer seg går logisk nok antall bestillinger opp ganske kraftig. Dette er det ikke alle butikker som kompanserer for, feks ved å ansette flere pakkere/plukkere. Dermed er det noen butikker som har lang pakketid, og det er disse jeg vil luke ut slik at folk som vil ha pakken sin raskest mulig, styrer unna disse. Jeg gir også PSData "thumbs up" for rask levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå