hitokiri Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Glem Nokia N95. Nye "Nokia 6639" danker ut alle andre mobiltelefoner på markedet så det monner. Les mer Lenke til kommentar
joackim Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så den der for en stund siden. Hadde vært noe om den hadde kommet en eller annen gang i framtiden.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 er det virkelig mobil? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt behov for en mobilsag. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har lenge tenkt tanken at det er rart at mobiler ikke kommer med innebygd lighter - he-he. NÅ skjer det. Endelig en telefon med alt. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 1024*768 pixlers skjerm! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haha! Det er jo lov å drømme :!: Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 er ikke første april i dag Om dere ser litt nøye på bildet er det objektivet og "kameraet" i feil posisjon. Objektivet skulle pekt rett mot kameraet. Canon fatinig? Hvorfor er det laica objektiv på et av bildene? Speilreflekshuset ville ikke få plass på et så smalt "hus". Det er ingen optisk søker til kameraet. Kun skjermen, hva er da vitsen med speilrefleks. Kan like godt hatt en brikke som registrerer bildet konstant (ala kompakt) med utskiftbart objektiv. Laica er heller ikke på "sponsor" siden. BTW: Vet at dette er spøk, bare nevner noe av det urealistiske. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Selvfølgelig er ikke dette en ekte mobil:p hehe.. Men skulle ønske den var det! hehe Lenke til kommentar
orginal Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 For en useriøs gjen amobil er. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hvis det dere der er sant, e det helt sykt! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 EN god latter forlenger livet ^^ Alt det er teknisnk umulig... hørte jeg 1minutt batterilevetid. Drevet av atomreaktor kanskje? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Snakk om en gjeng naive lesere dere er. Det var i det minste en fin telefon. :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Alt virker greit etter første avsnitt. (Selv om 1024x768 på en slik skjerm, hadde vært rart.) Men etter da det begynte å nevne litt rundt den lighteren, ble jeg veldig usikker. Ville heller hatt et Canon EOS 400D.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ikke dette litt for useriøst av Amobil? Hva er poenget? Lurer naive lesere? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jula varer helt til påske, men 1. april varer ikke helt til jula. Det med lommekniven og lighteren tok jo bare alt som kunne finnes av seriøsitet ut av den artikkelen... Dessuten, hvorfor "relansere" en mobil som er x antall år gammel (6630)... Designet er jo drit stygt Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke det er en dum ide med lighter og swiss knife i telefonen jeg, men må si jeg stusset mye mer over at logoene til walkman SE og Wolksvagen var der. :!: Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke det er en dum ide med lighter og swiss knife i telefonen jeg, men må si jeg stusset mye mer over at logoene til walkman SE og Wolksvagen var der. :!: 7423086[/snapback] Er jo bare å regne med at den kan kjøre deg til jobben også Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Noe å ønske seg til jul?" Blir neppe billig vil jeg tro. Har amobil folka lite å gjøre på for tiden eller? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er greit at det står "Nokia" som overskrift, men for sikkerhets skyld, det bør vel skrives at dette er bare tull. Hvis jeg kaster et kort blitt mot PC-en, og ser at det er snakk om en mobiltelefon med 6 MP kamera, VGA skjerm, S60, 10 GB HDD osv., så kan jeg tro på det. Når jeg derimot, i denne artikkelen, leser om lommekniv og lighter skal det jo ikke så mye til å forstå at dette er tull. Men for meg, så gjør dette at jeg ikke ser fullt så positivt på verken Amobil.no eller artikkelforfattere fremover. Syns ikke dette er så mye å le av, og når det ikke står at det er fake i tillegg, så syns jeg det bare er idiotisk. I mine øyne fremstilles Amobil.no som noen som prøver å være seriøse men som overhode ikke kan få det til. Hold dere til seriøse artikler og ikke dårlige vitser ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg