GoldenHymn90 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har nettopp bestilt meg et minnekort til mobilen min, SE W810i, og nå sitter jeg og lurer på om den greier å takle hele 4gb? Minnekortet er et "Sony Memory Stick PRO DUO 4gb". Takker for svar! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er jo Sony Ericsson som har laget minnekortet, selvsagt skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Både Amobil og flere forumbrukere sier W810i klare et minnekort på 4GB så det skal nok gå greit. Det er jo Sony Ericsson som har laget minnekortet, selvsagt skal det ikke være noe problem.1. Det er Sony, ikke Sony Ericsson, som har laget minnekortet.2. K750i, W800i, W900i osv. klarer ikke minnekort på 4GB så det hadde jeg vært forsiktig med å si. De eneste telefonene fra SE som klarer 4GB er vel W810i, P990i og W850i om jeg ikke tar helt feil. Endret 4. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Men ifølge Amobil så er W800i og W810i to helt like telefoner, bortsett fra at W810i har EDGE, så jeg synes det er litt rart at W800i ikke takler 4 gb. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Den er så å si identisk, men noen forskjeller er det (EDGE, automatisk justering av tastebelysning, navi-pad, ikke linsedeksel, quad-band, 0,1" større skjerm, litt mindre internminne og batteritid skal vel være alt). Rart om de sier dette uten grunnlag: For 5000 kroner bør du forvente en bedre pakke enn dette. Om du for eksempel går for en Sony Ericsson W810i og kjøper et minnekort på 4 GB har du fortsatt 1500 kroner til overs. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Takk for god hjelp, Sigmund_Freud! Men kan noen forklare meg dette?: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pid=10376&tid=7 "Utvid telefonminnet med Memory Stick PRO Duo™ (opptil 2 GB) eller det minste minnekortet på markedet – Memory Stick Micro™ (M2™) (opptil 1 GB)." Endret 4. desember 2006 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå