ndru Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Som sagt i tittelen fungerer ikke msn og visse sider. noen som har noe forslag? *Troubleshoot på msn har jeg gjort mange ganger. Får "V" på alle punkt. *Sider som ikke fungerer er: www.hotmail.com, www.dagbladet.no og flere. jeg har prøvd å stille på mtu'en men fungerte heller ikke. (er nå på 1452) *Jeg har Modem og switch i samme box. (Om det kan hjelpe noen til å forstå problemet) Den heter Surecom 802.11g Om noen kan hjelpe vil jeg VELDIG gjerne høre. Har ringt telenor (min leverandør) og kontorsenteret "Fasit" (lokale pc-butikk) Ingen av dem kunne hjelpe meg. Har slitt lenge med det her, og er EKSTREMT lei av det. Om ikke jeg får fikset på det snart, skifter jeg ut hele systemet. HJELP! Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva skjer når du prøver å pinge www.hotmail.com? Evt når du kjører tracert mot dagbladet eller hotmail? Og er det her det samme om du kjører via trådløst eller via kabel? Lenke til kommentar
ndru Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hva skjer når du prøver å pinge www.hotmail.com? Evt når du kjører tracert mot dagbladet eller hotmail? Og er det her det samme om du kjører via trådløst eller via kabel? 7422477[/snapback] slik ser det ut da. Ja. det er det samme om jeg bruker kabel eller trådløst. Endret 5. desember 2006 av ndru Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hotmail var kanskje dårlig eksempel å bruke siden jeg egentlig tror den ikke svarer på ping uansett Men har du prøve å resette routermodemet, oppgradere firmware og sette det opp på nytt? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hotmail var kanskje dårlig eksempel å bruke siden jeg egentlig tror den ikke svarer på ping uansett Haha har du ganske rett i Lenke til kommentar
ndru Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 hehe. men fikk det samme med dagbladet.no har prøvd å instalere nytt firmware. men må få tak i powerpoint for å opne guiden. Jeg poster her om ikke firmware update fungerer Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 dagbladet er vel tilsvarende dårlig eksempel å bruke, siden den ikke svarer på ping den heller... vg er tingen å pinge... men tenker uansett det løser seg med å sette opp på nytt, så den tid den sorg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå