hyp3z Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har en Mediacenter PC med specs: Sempron 2600+ Socket 754 2x 512mb DDR3200 Samsung 250GB S-ATA Happauge PVR 150 TV-kort ASRock K8NF4G-SATA2 (GeForce 6100, nForce 410 MCP) Dette er forøvrig pakket godt inn i et lite Hiper Media Case. Maskinen står på kontinuerlig og tar opp en del tv-programmer om dagen, og komprimerer til DivX om natten. - Nå har det seg slik at inni mellom virker det som TV-kortet "faller ut", og jeg får bare opp "Tuner not installed" i Media Center. Dette løses ved å ta en restart, men er jo ingen reel løsning.. - Det hender også at jeg får en blåskjerm ved oppstart av pc'en, som også løses ved en restart - men dette er sjeldnere. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Tåler disse TV-kortene varme noe bra, kan det være grunnen? Setter pris på ALLE tips! Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Sjekket om det er problemer med ramen? Kan jo prøve å kjøre memtest det kan jo ikke skade. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kjørte det en god stund med fikk 0 Errors på minnet. Andre tips? Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 *bump* Det har forresten skjedd 2 ganger på 5 dager nå.. Utrolig irriterende. Alle forslag er velkomne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå