Gå til innhold

Hvor er driverne? MSI. Trenger HJELP FORT!

EspenFe

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp formateret. Så kom problemet. Hvor er driverne til mitt hovedkort? Det er et MSI K8T neo-FISR2, Hk socket 754, K8T800. Så hørte jeg at noen nevnte noe med norton antivrus med sånn aktiveringskode? Kan noen hjelpe her?

Takk på forhånd. MVH FLAX

Endret av Flax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har nettopp formateret. Så kom problemet. Hvor er driverne til mitt hovedkort? Det er et MSI K8T neo-FISR2, Hk socket 754, K8T800.  Så hørte jeg at noen nevnte noe med norton antivrus med sånn aktiveringskode? Kan noen hjelpe her?

7421889[/snapback]

Driverne dine er nok å finne på MSI's nettsider ;) Du vet jo hvilken modell det er, så det burde være en smal sak å finne.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har nettopp formateret. Så kom problemet. Hvor er driverne til mitt hovedkort? Det er et MSI K8T neo-FISR2, Hk socket 754, K8T800.  Så hørte jeg at noen nevnte noe med norton antivrus med sånn aktiveringskode? Kan noen hjelpe her?

7421889[/snapback]

Driverne dine er nok å finne på MSI's nettsider ;) Du vet jo hvilken modell det er, så det burde være en smal sak å finne.

7421984[/snapback]

JEg har prøvd å finne. Men er ikke særlig god til å google. Men skal prøve å finne de. Hjelp meg i melleomtiden da :D

EDIT: http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=496&kind=1 Er det disse? Hvilke av de er det?

Endret av Flax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...