EspenFe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei. Jeg har nettopp formateret. Så kom problemet. Hvor er driverne til mitt hovedkort? Det er et MSI K8T neo-FISR2, Hk socket 754, K8T800. Så hørte jeg at noen nevnte noe med norton antivrus med sånn aktiveringskode? Kan noen hjelpe her? Takk på forhånd. MVH FLAX Endret 4. desember 2006 av Flax Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei. Jeg har nettopp formateret. Så kom problemet. Hvor er driverne til mitt hovedkort? Det er et MSI K8T neo-FISR2, Hk socket 754, K8T800. Så hørte jeg at noen nevnte noe med norton antivrus med sånn aktiveringskode? Kan noen hjelpe her? Takk på forhånd. MVH FLAX 7421889[/snapback] Driverne dine er nok å finne på MSI's nettsider Du vet jo hvilken modell det er, så det burde være en smal sak å finne. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei. Jeg har nettopp formateret. Så kom problemet. Hvor er driverne til mitt hovedkort? Det er et MSI K8T neo-FISR2, Hk socket 754, K8T800. Så hørte jeg at noen nevnte noe med norton antivrus med sånn aktiveringskode? Kan noen hjelpe her? Takk på forhånd. MVH FLAX 7421889[/snapback] Driverne dine er nok å finne på MSI's nettsider Du vet jo hvilken modell det er, så det burde være en smal sak å finne. 7421984[/snapback] JEg har prøvd å finne. Men er ikke særlig god til å google. Men skal prøve å finne de. Hjelp meg i melleomtiden da EDIT: http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=496&kind=1 Er det disse? Hvilke av de er det? Endret 4. desember 2006 av Flax Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ingen som vet`? Endret 4. desember 2006 av Flax Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Trenger de fort. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) EDIT: http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=496&kind=1 Er det disse? Hvilke av de er det? 7422013[/snapback] Alle de driverne passer til ditt hovedkort. Bare last ned de du trenger og fyr løs. Endret 4. desember 2006 av frohmage Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 tror du fant de ja. De viktigste er nok Via 4in 1 og AC97. Skjermkortdrivere henter du vel på nvidia eller ATi sine sider (avhengig av hvilket kort du har da seff) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå