Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?

Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer det til å være noen prisforskjell i nettbutikkene?

7808113[/snapback]

Nei. Av alle de tusen produktene i prisguiden vil N95 være _nøyaktig_ likt priset i alle nettbutikker .. :ermm:

Selvfølgelig kommer den også til å variere i pris blant nettbutikker, som alle andre produkter. Du finner sannsynligvis flere nettbutikker som selger den dyrere enn hva de billigste fysiske butikkene gjør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er skeptsik om sjåfør skal bruke denne til navi. Med tanke på størrelsen er det best å la være eller ha en medpassasjer som tar seg av dette. Til navi bruk i bil blir denne altfor liten. Men kanskje er der stemmestyring? å da hjelper det da pittelitt...men alikevel ikke anbefalt

Jeg har orginal navi i bilen på 7.5 " og det er helt perfekt

Lenke til kommentar
er skeptsik om sjåfør skal bruke denne til navi. Med tanke på størrelsen er det best å la være eller ha en medpassasjer som tar seg av dette. Til navi bruk i bil blir denne altfor liten. Men kanskje er der stemmestyring? å da hjelper det da pittelitt...men alikevel ikke anbefalt

Jeg har orginal navi i bilen på 7.5 " og det er helt perfekt

7891262[/snapback]

Tja, jeg bruker min N80 til navigasjon i bil, og synes det funker helt ypperlig - og den har mindre skjerm enn N95. Det er selvfølgelig stemmestyring slik at man slipper å se på skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk testet denne igår, fin telefon. Dessverre var protypen jeg testet litt buggy, så den ville ikke åpne verken galleri eller mediaplayer. Ellers var menyene langt raskere enn på min N73, GPS applikasjonen så virkelig lovende ut og byggkvaliteten virket bra. Litt stor, men den virket mindre enn N80 og den er ganske lett.

Kommer til Norge medio april sa Nokia representanten.

Lenke til kommentar
Jeg fikk testet denne igår, fin telefon.  Dessverre var protypen jeg testet litt buggy, så den ville ikke åpne verken galleri eller mediaplayer.  Ellers var menyene langt raskere enn på min N73, GPS applikasjonen så virkelig lovende ut og byggkvaliteten virket bra.  Litt stor, men den virket mindre enn N80 og den er ganske lett.

Kommer til Norge medio april sa Nokia representanten.

7896930[/snapback]

hehe...sikkert på at den bare var "buggy"? Snakker tross alt om nokia her da :hrm:

Selv om jeg er veldig spent på akkurat denne så er vel ikke nokia kjent for annet enn bugs og klumpette masseproduserte telefoner :mad:

Valget: PRADA - NEONODE N2 - N95....what to choose what to choose :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...