joackim Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har lest det jeg og, 6 mpx kamera, 3" skjerm og optisk zoom. Tipper det hele er tull. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har lest det jeg og, 6 mpx kamera, 3" skjerm og optisk zoom. Tipper det hele er tull. 7781198[/snapback] Mest trolig...det går jo også rykter om N97... Nei, vi går for N95, og om et år tenker jeg man kan se en oppfølger Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 enig nå har jeg gledet meg sånn til n95 orker ikke å kjøpe en ny en måned senere fordi den er bedere Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som vet hva tid N95 kommer i England. Skal dit om 1 måneds tid. Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tipper den kommer samtidig som her. Sjelden telefoner kommer ut lenge før enkelte steder i Europa med mindre det er en modell som lanseres spesielt hos en operatør. Lenke til kommentar
BubbaHut Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det ser ut som at N95 vil bli lansert andre uke i Mars i UK, og at de får N95 2 uker før andre land. http://www.mobiletoday.co.uk/content/15584.asp Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Her er en tråd på howardsforum med en som har prototypen på N95, han forteller om ulemper og fordeler med mobilen og svarer på spørsmål. http://howardforums.com/showthread.php?t=1096451 Bildene er i alle fall langt bedre enn på n93. Det er ikke mulig å se på YouTube. Kjempebra lyd. Multitasking funker dårlig. Endret 26. januar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 FÅr bare mer og mer lyst på den når det kommer nye bilder her Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ser ikke dum ut, men kan ikke skjønne at denne ikke skal komme på mere enn 5500kr... Finnes dummere telefoner som er dyrere enn dette Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg tror nok at den blir dyrere en n93 for denne har jo mye bedere spesifikasjoner Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kommer det til å være noen prisforskjell i nettbutikkene? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kommer det til å være noen prisforskjell i nettbutikkene? 7808113[/snapback] Nei. Av alle de tusen produktene i prisguiden vil N95 være _nøyaktig_ likt priset i alle nettbutikker .. Selvfølgelig kommer den også til å variere i pris blant nettbutikker, som alle andre produkter. Du finner sannsynligvis flere nettbutikker som selger den dyrere enn hva de billigste fysiske butikkene gjør. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vil N95 funke som GPS i bilen? Har fundert på dette. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vil N95 funke som GPS i bilen? Har fundert på dette. Noen som vet noe? 7889991[/snapback] Ser sånn ut: GPS i bil! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er skeptsik om sjåfør skal bruke denne til navi. Med tanke på størrelsen er det best å la være eller ha en medpassasjer som tar seg av dette. Til navi bruk i bil blir denne altfor liten. Men kanskje er der stemmestyring? å da hjelper det da pittelitt...men alikevel ikke anbefalt Jeg har orginal navi i bilen på 7.5 " og det er helt perfekt Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er skeptsik om sjåfør skal bruke denne til navi. Med tanke på størrelsen er det best å la være eller ha en medpassasjer som tar seg av dette. Til navi bruk i bil blir denne altfor liten. Men kanskje er der stemmestyring? å da hjelper det da pittelitt...men alikevel ikke anbefalt Jeg har orginal navi i bilen på 7.5 " og det er helt perfekt 7891262[/snapback] Tja, jeg bruker min N80 til navigasjon i bil, og synes det funker helt ypperlig - og den har mindre skjerm enn N95. Det er selvfølgelig stemmestyring slik at man slipper å se på skjermen. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis du kobler N95en til bilens høyttalere via bluetooth burde det komme ganske høy lyd. Lenke til kommentar
groov Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk testet denne igår, fin telefon. Dessverre var protypen jeg testet litt buggy, så den ville ikke åpne verken galleri eller mediaplayer. Ellers var menyene langt raskere enn på min N73, GPS applikasjonen så virkelig lovende ut og byggkvaliteten virket bra. Litt stor, men den virket mindre enn N80 og den er ganske lett. Kommer til Norge medio april sa Nokia representanten. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er navigasjonsdelen brukbar til å navigere etter med bil da? Kartene detaljerte nok? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg fikk testet denne igår, fin telefon. Dessverre var protypen jeg testet litt buggy, så den ville ikke åpne verken galleri eller mediaplayer. Ellers var menyene langt raskere enn på min N73, GPS applikasjonen så virkelig lovende ut og byggkvaliteten virket bra. Litt stor, men den virket mindre enn N80 og den er ganske lett. Kommer til Norge medio april sa Nokia representanten. 7896930[/snapback] hehe...sikkert på at den bare var "buggy"? Snakker tross alt om nokia her da Selv om jeg er veldig spent på akkurat denne så er vel ikke nokia kjent for annet enn bugs og klumpette masseproduserte telefoner Valget: PRADA - NEONODE N2 - N95....what to choose what to choose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg