rontonic Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 og dette er vel i tråd med det vi har tippet hele tiden... Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Da hørte jeg Nokia-sjefen si at N95 kommer i mars.Case closed? 7675473[/snapback] Jepp, hørte jeg også. Fikk også beskjed om at dummies blir sendt ut i februar til butikkene så alt tyder på mars nå. 7675582[/snapback] Høres bra ut! Akkurat det jeg håpet på. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En 90 sekunders video, ikke noe nytt, men du har sikkert ikke sett den før.. http://portal.vpod.tv/#player:57778 Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis det er noen som finner nettbutikker denne kan forhåndsbestilles fra er det supert om det blir skrevet i denne tråden Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis det er noen som finner nettbutikker denne kan forhåndsbestilles fra er det supert om det blir skrevet i denne tråden 7687056[/snapback] Mobizz tar i mot forhåndsbestillinger på Nokia N95, men jeg vet ikke om denne butikken er noe bra? Noen erfaringer? http://www.mobizz.no/produktinfo/preorder.htm Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg snakket med Nokia Norge i dag for å høre hva telefonen blir å koste i Norge. Jeg ble litt redd når jeg leste på et forum på internett. Der sa de at telefonen kommer til å koste 900 dollar i Ukraine. Når jeg spurte Nokia om når telefonen kommer, så sa hun at den er utsatt til 2. kvartal. Betyr dette fortsatt at den kommer i begynnelsen av April? Eller kommer den i juni? Kanskje senere? Endret 11. januar 2007 av stonhans Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du glemte å skrive hva Nokia Norge svarte på spørsmålet ditt (om hva mobilen vil koste i Norge). Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Du glemte å skrive hva Nokia Norge svarte på spørsmålet ditt(om hva mobilen vil koste i Norge). 7696988[/snapback] Det viste de desverre ikke. Før jeg ringte til Nokia Norge, så ringte jeg MPX.no for å høre om de vet hva prisen er. De henviste meg til Nokia Norge. Foreløpig kan vi bare gå etter at den kommer til å koste en plass mellom 5000 og 6000. Noe mer vet jeg desverre ikke.. Endret 11. januar 2007 av stonhans Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nokia Norge vet sjelden noe som helst.. Senest i forigårs eller noe sånt sa Nokia på CES at N95 skal komme i mars. Da gjør den sannsynligvis det. Lenke til kommentar
miki_4000 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noen som vet hvor tidlig før release telefonene dukker opp i nettbutikker som mpx og komplett? baard Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg snakket med Nokia Norge i dag for å høre hva telefonen blir å koste i Norge. Jeg ble litt redd når jeg leste på et forum på internett. Der sa de at telefonen kommer til å koste 900 dollar i Ukraine. Når jeg spurte Nokia om når telefonen kommer, så sa hun at den er utsatt til 2. kvartal. Betyr dette fortsatt at den kommer i begynnelsen av April? Eller kommer den i juni? Kanskje senere? 7696970[/snapback] What? Hmm... Den bør komme i mars, ellers er det uaktuelt for meg å vente. Får håpe damen du snakka med ikke har peiling. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Continuing the tragic saga of cool smart phones that we can't get here in the United States, we have the Nokia N95. As you may or may not recall, the N95 is the flagship model of the company's N series of multimedia computers. It has a 5-megapixel camera, integrated GPS, Wi-Fi (802.11b/g), HSPDA, 150MB of internal memory, and a Micro SD slot. The design allows you to switch between different modes; you can slide the dial pad down to make calls or slide the dedicated media keys out in the opposite direction, automatically converting the 2.6-inch QVGA screen to landscape mode. All very groovy, right? So when can you get your hands on one?Well, we spoke with Nokia yesterday and unfortunately, we won't see the super smart phone here anytime soon, unless you buy an unlocked version for, oh, around 700 smackers. The N95 is scheduled to be released to other parts of the world by the end of the month. The company did add that they could make modifications to the current model and re-release it here in the States but gave no time frame as to when that might happen. Fant dette på et annet forum. Klarte ikke å spore opp artikkelen på cnet da... Lenke til kommentar
joackim Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvis det er sånn at den skulle kommer i 2. kvartal, så er vel det snakk om april. Juni blir for drøyt Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hmm... Mulig delay. Dette er jo i Armenia da, men det samme skulle vel gjelde her også? Finner ikke noe om Q2 på noen offesielle nokia sider da... Fant forøvrig linken til Cnet-artikkelen. Her. Lenke til kommentar
povenstad Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Mars, april, mai eller juni - skal ha denne mobilen!! Gadgets - bring 'em on!! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hmm...Mulig delay. Dette er jo i Armenia da, men det samme skulle vel gjelde her også? Finner ikke noe om Q2 på noen offesielle nokia sider da... Fant forøvrig linken til Cnet-artikkelen. Her. 7703260[/snapback] Jeg går fortsatt etter Q2, ettersom om Nokia fortalte meg det. Og selvom Nokia Norge ikke er oppdatert på sekundet, så vet de som oftest mer en journalister.? Og når jeg Konkret spurte Nokia Norge om N95 var utsatt i Norge. Så svarte hun Ja. Den er utsatt til Q2, man kan jo bare håpe på at det ikke stemmer. VIL HA! Endret 12. januar 2007 av stonhans Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg går fortsatt etter Q2, ettersom om Nokia fortalte meg det. Og selvom Nokia Norge ikke er oppdatert på sekundet, så vet de som oftest mer en journalister.? Og når jeg Konkret spurte Nokia Norge om N95 var utsatt i Norge. Så svarte hun Ja. Den er utsatt til Q2, man kan jo bare håpe på at det ikke stemmer. VIL HA! 7703712[/snapback] Som sagt pleier Nokia Norge å vite fint lite. Ser ikke bort i fra at journalister vet mer, nei. Og som sagt igjen, hvorfor tro noe annet når det bare er få dager siden Nokias CEO bekreftet mars på CES? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg går fortsatt etter Q2, ettersom om Nokia fortalte meg det. Og selvom Nokia Norge ikke er oppdatert på sekundet, så vet de som oftest mer en journalister.? Og når jeg Konkret spurte Nokia Norge om N95 var utsatt i Norge. Så svarte hun Ja. Den er utsatt til Q2, man kan jo bare håpe på at det ikke stemmer. VIL HA! 7703712[/snapback] Som sagt pleier Nokia Norge å vite fint lite. Ser ikke bort i fra at journalister vet mer, nei. Og som sagt igjen, hvorfor tro noe annet når det bare er få dager siden Nokias CEO bekreftet mars på CES? 7704350[/snapback] Jo sant nok. Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som har en oversikt over hva som er forskjellen mellom N80 og N95 hardwaremessig? CPU hastighetet, minne, skjerm osv...? Mener å ha lest at skjermen skal være dårligere på N95, hvorfor gå bakover i tid Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Neida, N95 har en langt bedre skjerm enn N80. Sammenligner du dem mot hverandre er jeg ganske sikker på at du er enig. N80 har dog høyere oppløsning, men en relativt liten skjerm. N95 sin skjerm er langt større, med sterkere farger.. Angående annen hardware vet jeg lite om RAM, men N95 har samme CPU som N93, altså raskere enn N80, og eget grafikkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg