SUPERJANNE Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) det er vel ikke et ukjent fenomen at nye Nokiaer blir levert med bugs? min siste N73 hadde besøkt verksted 2 ganger og var like gal. Så en SW oppdatering er ikke altid funker heller. Nå har jeg en Sony K610i og den har det ikke vert noe tull med what so ever! så det jeg har funnet ut etter årekke med mobiler er at middelklassemobiler fra Sony er bedre enn "Topp" modeller av Nokia, ang. bugs og oppetid vel å merke, ikke speifikasjonene. Endret 7. april 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 2.6" skal nok holde for min del i alle fall - men så har jo jeg ekstremt bra syn og da. 8327155[/snapback] Jeg har en orginal 7" i bilen. Den er helt kanon...klarer ikke se for meg en 2.62 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har vel litt med hva du er vandt med óg. Har en 4" og den er mer enn stor nok for meg. Lenke til kommentar
avola Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) slett. feil post. Endret 7. april 2007 av avola Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når det gjelder Gps`en så er vel den ganske ubrukelig...I bil anbefaler ihvertfall ikke jeg å glo eller fikle med en pitteliten skjerm. Greit med stemmestyring for dem som vil betale for det) Og på "festen" eller hvor enn mann vil innponere venner så duger jo ikke i det hele tatt(får ikke inn signaler innendørs) Det er litt fantasiløst å mene at en håndholdt enhet på N95 sin størrelse som kombinerer internett og GPS kun er nyttig til dette. Vent å se hva slags tjenester som dukker opp når dette er allemannseie. Tror man i fremtiden vil le av slike utsagn, på linje med Gates' "32 MB minne burde være nok for alle" (elns, fritt fra en dårlig hukommelse ) og IBM's "Det er marked for 5 datamaskiner på verdensbasis". Kanksje... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det etter 24 sider noen konklusjon? Når kommer N95? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det etter 24 sider noen konklusjon? Når kommer N95? 8331734[/snapback] 17-18. april så kommer den inn på lager til noen kjeder og leverandører. Spørs hvor de får mobilen fra og hvor tidlig ute de var... Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 det er vel ikke et ukjent fenomen at nye Nokiaer blir levert med bugs? min siste N73 hadde besøkt verksted 2 ganger og var like gal. Så en SW oppdatering er ikke altid funker heller. Nå har jeg en Sony K610i og den har det ikke vert noe tull med what so ever! så det jeg har funnet ut etter årekke med mobiler er at middelklassemobiler fra Sony er bedre enn "Topp" modeller av Nokia, ang. bugs og oppetid vel å merke, ikke speifikasjonene. 8327305[/snapback] Uff...nå fikk jeg litt kalde føtter jeg. Er iferd med å bytte til N95 nå etter å ha hatt den meste av Sony Ericsson's telefoner, den siste K800i, i de siste årene. Når du skriver dette med bugs husker jeg hvorfor jeg gikk over fra Nokia til SE i utgangspunktet. Hadde veldig dårlig erfaring med kvaliteten på de Nokiatelefonene jeg har hatt, mens SE har det mer eller mindre ikke vært feil på. Med unntak av joystick'n på K800i'n som ser ut til å være et vanlig problem. Håper N95'n kan snu det litt dårlige inntrykket jeg har av Nokia. Time will show. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Folk har begynt å motta sine telefoner på http://www.allaboutsymbian.com/forum/forumdisplay.php?f=91 Kan være verdt å lese litt der før man svir av 6 høvdinger.... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Når det gjelder Gps`en så er vel den ganske ubrukelig...I bil anbefaler ihvertfall ikke jeg å glo eller fikle med en pitteliten skjerm. Greit med stemmestyring for dem som vil betale for det) Og på "festen" eller hvor enn mann vil innponere venner så duger jo ikke i det hele tatt(får ikke inn signaler innendørs) Det er litt fantasiløst å mene at en håndholdt enhet på N95 sin størrelse som kombinerer internett og GPS kun er nyttig til dette. Vent å se hva slags tjenester som dukker opp når dette er allemannseie. Tror man i fremtiden vil le av slike utsagn, på linje med Gates' "32 MB minne burde være nok for alle" (elns, fritt fra en dårlig hukommelse ) og IBM's "Det er marked for 5 datamaskiner på verdensbasis". Kanksje... 8330833[/snapback] My ord lite innhold Mitt poeng går på størrelse. Å kikke/trykke(på knappene) på en pitteliten skjerm mens mann kjører bil er direkte livsfarlig og bidrar heller til at mobilen etterhvert blir bannlyst i bilen Endret 8. april 2007 av Andynator Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 men den har vel ikke trykkfølsom skjerm den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 men den har vel ikke trykkfølsom skjerm den? 8333575[/snapback] Nope, "heldigvis" ikke. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Klarer pokker mei ikke å betemme meg om hvilken farge jeg skal gå får. Er det noen her som har en link med bilder av "silverPlum" og "sand" som viser fargene tydelig. Det hadde vært fint. Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Man skal jo ikke sitte og trykke på skjerm mens man kjører. Dette gjelder jo for alle navigasjonsapparater i bil. Skjerp deg. Jeg har selv brukt telefon som navigasjon i bil, og dette fungerer knirkefritt. Skjermen er passe stor, og du må være ekstremt nærsynt hvis du trenger større skjerm. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen som vet om den bæretasketingen skal være noe bra? Når man betaler seks laken for en telefon så hadde jeg vært ganske redd for riper og dill Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hvorfor kunne de ikke bare hatt sort og sølv? det plumgreiene og sand er så ugly! ps: riper gjør jo ikke noe, dekslene kan jo byttes! Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hvorfor kunne de ikke bare hatt sort og sølv? det plumgreiene og sand er så ugly! ps: riper gjør jo ikke noe, dekslene kan jo byttes! 8338774[/snapback] Vet du om de kan byttes uten å ødelegge garantien da? Og hvor jeg kan bestlle deksler og eventuelt verktøy til å utføre byttet? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 det er vel ikke et ukjent fenomen at nye Nokiaer blir levert med bugs? min siste N73 hadde besøkt verksted 2 ganger og var like gal. Så en SW oppdatering er ikke altid funker heller. Nå har jeg en Sony K610i og den har det ikke vert noe tull med what so ever! så det jeg har funnet ut etter årekke med mobiler er at middelklassemobiler fra Sony er bedre enn "Topp" modeller av Nokia, ang. bugs og oppetid vel å merke, ikke speifikasjonene. 8327305[/snapback] Har aldri hatt noen problemer med mine nokia-telefoner. Blir litt vagt og grunnløst å si at 'alle' nokia-telefoner har feil fordi du har opplevd feil/brukt telefonene feil. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 My ord lite innholdMitt poeng går på størrelse. Å kikke/trykke(på knappene) på en pitteliten skjerm mens mann kjører bil er direkte livsfarlig og bidrar heller til at mobilen etterhvert blir bannlyst i bilen 8333294[/snapback] Man skal vel ikke sitte og fikle med GPS-enheten sin uansett størrelse på skjerm eller utstyr mens man er i fart uansett vel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg N95, er det et bra valg? Er kamera bra på den forhold til N73? Hvordan er batteriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg