Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?

Ola92

Anbefalte innlegg

Angående norsk æøå, så kan vel det legges inn selv ved hjelp av samme metode som ble brukt for å få N73ME programvare?

8315235[/snapback]

Jeg ringede til Nokia og de sagde den måtte til servicecenter.

8315267[/snapback]

Det er fordi den metoden ikke er helt "lovlig". Den metoden lurer til Nokia software updater til å tro at telefonen er norsk, og legger dermed inn norsk firmware.

8315296[/snapback]

Tror ikke norsk firmware er tilgængelig endnu..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med gps'n på denne? Må man laste ned alle kart hver gang man starter gps'n. Eller trenger man ikke å laste ned kart man allerede har brukt, slik at de blir lagret på telefonen? Ser for meg at utgiftene for sendt/mottat data kommer til å stige skyhøyt med aktiv bruk av gps på denne telefonen.

Er det noen rykter om 3. parts-utviklere vil komme med gps software til N95, som eks. TomTom.

Lenke til kommentar

Litt off topic...

Har bestilt N95. Lenge siden jeg har hatt Nokia nå, de siste telefonene har vært Sony Ericsson.

Så da lurer jeg på om noen vet hvordan Nokia er ved synking mot Outlook. Tenker på kontakter med tilhørende adresser og div.

Har bare gode erfaringer med min K800i.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med gps'n på denne? Må man laste ned alle kart hver gang man starter gps'n. Eller trenger man ikke å laste ned kart man allerede har brukt, slik at de blir lagret på telefonen? Ser for meg at utgiftene for sendt/mottat data kommer til å stige skyhøyt med aktiv bruk av gps på denne telefonen.

Er det noen rykter om 3. parts-utviklere vil komme med gps software til N95, som eks. TomTom.

Siden jeg ikke har en N95 i hende ennå så vet jeg ikke hvordan det fungerer i praksis, men kart kan man hvertfall laste ned (som sagt tidligere x antall ganger) gratis til PC og via wlan/bt/ir over til N95, evt til N95 direkte med den kostnad det medfører (vet ikke hvor store maps). Jeg vet at en Location API er tilgjengelig slik at det kan ikke være lenge til 3. parts programutviklere (f.eks. TomTom) kan tilpasses til å bruke den interne GPS'en, som forøvrig ikke er den mest sensitive på markedet.

Litt off topic...

Har bestilt N95. Lenge siden jeg har hatt Nokia nå, de siste telefonene har vært Sony Ericsson.

Så da lurer jeg på om noen vet hvordan Nokia er ved synking mot Outlook. Tenker på kontakter med tilhørende adresser og div.

Takk for svar.

Har ikke vært noe problem på tidligere Nokia, så kan hvertfall ikke være noe problem på denne. Skal også kunne støtte forskjellige profiler slik at man kan skille mellom privat og f.eks. jobb.

Lenke til kommentar
Litt off topic...

Takk for svar.

8323334[/snapback]

Hei

Var storbruker av Nokia før. har nå K800i som du.

Var skeptisk til å forlate Nokia for SE grunnet synking med Outlook.

Dettte går veldig bra med Nokia.

SR

:thumbup:

Lenke til kommentar

Bekreftet 17.april hos de fleste nå. Dvs. den faller litt i pris når butikkene skal "kjempe" om å få solgt den!

Elprice fikk inn 50 stk og 80 har forhånsbestilt? var det ikke så? de får uansett inn neste forsyning en uke etter første lass...

6000; er mye for en mobil fullt av bugs! :D

Lenke til kommentar
Bekreftet 17.april hos de fleste nå. Dvs. den faller litt i pris når butikkene skal "kjempe" om å få solgt den!

Elprice fikk inn 50 stk og 80 har forhånsbestilt? var det ikke så? de får uansett inn neste forsyning en uke etter første lass...

6000; er mye for en mobil fullt av bugs!  :D

8326022[/snapback]

For ikke å glemme et batteri som snaut holder en dag... Kan vel se ut som om jeg må vente på en N95i

Lenke til kommentar

6000; er mye for en mobil fullt av bugs!  :D

8326022[/snapback]

Tviler nå sterkt på at førstepartiet med N95 har noen mindre bugs om neste parti kommer uka etterpå. Er da måte på hva de kan finne ut på så kort tid.

Uansett så er d nå bare å koble den til PC og oppgradere selv uansett om man får den imorgen eller om 4 måneder og har problemer med noe. :yes:

Lenke til kommentar

By the way

Når det gjelder Gps`en så er vel den ganske ubrukelig...

I bil anbefaler ihvertfall ikke jeg å glo eller fikle med en pitteliten skjerm. Greit med stemmestyring for dem som vil betale for det) Og på "festen" eller hvor enn mann vil innponere venner så duger jo ikke i det hele tatt(får ikke inn signaler innendørs)

Nei, kjøp dere en skikkelig gps heller(til bilbruk) og bruk telefonen til alt annet skoy...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...