Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?

Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elprice, og forsåvidt flere andre butikker, har fått et skriv fra Nokia om en mulig før-forsendelse av et lite parti. Nokia har ikke lovet noe, og det har heller ingen nettbutikker. De aller fleste må nok vente til 20.april...meen, det er jo bare litt over 2 uker til. Wee <:o)

Lenke til kommentar

hei!

Du er nr 82 i køen, så du vil nok ikke få fra det første partiet som er ventet inn neste uke. Vi får hovedpartiet i midten av mnd en gang. Foreløpig tror vi at vi får "sand" utgaven

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

Mobil avd. v/saksbehandler 910

bare å vente da...

Lenke til kommentar
hei!

Du er nr 82 i køen, så du vil nok ikke få fra det første partiet som er ventet inn neste uke. Vi får hovedpartiet i midten av mnd en gang. Foreløpig tror vi at vi får "sand" utgaven

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

Mobil avd. v/saksbehandler 910

bare å vente da...

8300399[/snapback]

Ok, så et mindre parti neste uke er fortsatt aktuelt? Good news! Det hadde jeg avskrevet for lengst.

Lenke til kommentar

Det er vel helt klart deeepplum fargen som er fetest etter det jeg har sett. skulle ønske der var bilder som som viste begge 2 ved siden av hverandre. så vi fikk se fargen ordentilig på begge 2. Man ser stort sett bilder i front, og ikke fra siden eller bak.

Hadde mest lyst på sandfargen, men jeg syntes det er stilig med at den er mørk bak.

Noen som har noe bilder?

Lenke til kommentar
Da var min N95 på vei i posten. Silver/plum. Gud som jeg gleder meg. Ang batteritiden så vil dette nok ta seg opp med nyere firmware. Det har jeg opplevd på både N70 og N73.

8309654[/snapback]

Hvor har du bestillt fra da?

Lenke til kommentar
Da var min N95 på vei i posten. Silver/plum. Gud som jeg gleder meg. Ang batteritiden så vil dette nok ta seg opp med nyere firmware. Det har jeg opplevd på både N70 og N73.

8309654[/snapback]

Mulig både dumt spørsmål og off topic..., men er det sånn at man kan laste ned ny firmware selv, eller må Nokia inn til service for oppgradering?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...