Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Ble oppringt av Elprice nå... De regner med å få den inn på lager 6 april og ut til kjøperene ca 8. Kommer først et lite parti, og da jeg bestilte for en halv time siden var jeg "garantert" mobil i det partiet :)

 

Så får vi bare håpe det stemmer!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble oppringt av Elprice nå... De regner med å få den inn på lager 6 april og ut til kjøperene ca 8.  Kommer først et lite parti, og da jeg bestilte for en halv time siden var jeg "garantert" mobil i det partiet :)

 

Så får vi bare håpe det stemmer!!

8219277[/snapback]

De ringte meg også, men jeg fikk ikke tatt den. Forhåpentligvis skulle de gi meg samme beskjed...

Jepp! Da fikk jeg snakka med dem jeg også. Rundt 8/4 var rimelig sikkert, skjønte jeg. Hørt fra andre steder at først et mindre parti blir lagt ut i begynnelsen av april så kommer det mer etterhvert.

Endret av goodygoody
Lenke til kommentar
Ble oppringt av Elprice nå... De regner med å få den inn på lager 6 april og ut til kjøperene ca 8.  Kommer først et lite parti, og da jeg bestilte for en halv time siden var jeg "garantert" mobil i det partiet :)

 

Så får vi bare håpe det stemmer!!

8219277[/snapback]

De ringte meg også, men jeg fikk ikke tatt den. Forhåpentligvis skulle de gi meg samme beskjed...

8219400[/snapback]

 

Alle butikkker jeg har snakket med i dag sier 27-29 april.

Rart Elprice får inn så mye før. Kanskje de er importet fra utlandet?

Lenke til kommentar

Han fortalte meg i Telefon at det kunne tyde på at den kom rundt 6-8 april , men at datoen trossalt var ubekreftet. Dersom den skulle forskyve seg så gjorde de alt dem kunne for å få telefonen så tidlig så mye selv om dette ikke har så veldig mye å si. uansett så kommer nok telefonen sikkert til øvrige forhandlere inkl. elprice på samme tid! Tror ikke noen får telefonene så mye tidligere en andre.

 

Jeg føler vertfall at nå begynner ting å skje!

Lenke til kommentar

Som nevnt over så tror ikke jeg Elprice får den før noen andre, vertfall ikke mange dagene. Partiene kommer nok ca på samme tidspunkt til alle forhandlere som har bestilt den!

 

Jeg ble fortalt at dem var tidlig ute med å forhåndsbestille telefonen, noe som gjorde at dersom det kom små partier ut så var dem blant de første som fikk den!

Endret av g0lden
Lenke til kommentar

Hum, første post på et par år. :)

 

Uansett, siklet på denne dingsen siden den ble annonsert. Bestilte rett etter g0lden postet lenken her inne, så jeg satser på at jeg er en av de som får fra det første partiet i april! Ble ikke oppringt da, så jeg ringte de og spurte.

 

Det jeg lurte på var om folk har bestilt med VISA eller oppkrav? Jeg tok oppkrav siden jeg tenkte å se om noen la den ut med en lavere pris, ser ikke sånn ut nå. Håper ikke de prioriterer VISA-kundene først.

Lenke til kommentar
Dere som har fått bekreftet fra Elprice, kunne dere ringt/sendt en mail til dem og spurt hvilken farge de får inn først? Eller om de får inn begge samtidig?

 

Vil ha plomme-fargen, men orker ikke vente i evigheter på den :hmm:

8220086[/snapback]

 

Farge?

Jeg kan ikke huske å ha lest noe om forskjellige farger, er de ikke i sølv-finish? Forklar er du snill!

Lenke til kommentar

Litt kjipt og ikke vite hvor mange som kommer på lager og hvilket nummer jeg er i rekken, tenker jeg nå :hmm: . Blir spennende å se hvor lang tid dette tar og ikke minst hvilken farge som dukker opp i posten :)

8219123[/snapback]

 

 

Bestilte ca kl 1430, ble oppringt og fikk vite at jeg var den 5 som hadde bestilt så du bør være trygg på at du er bland de første!

Endret av SnS
Lenke til kommentar
kan dere nevne hvilke butikker som har muligheten til å forhåndsbestille nokia n95?

8222468[/snapback]

8222591[/snapback]

 

 

er det bare meg eller er det flere som ikke ser hva sns skriver?

8222912[/snapback]

 

Redigerte og ble borte ett øyeblikk :blush:

Lenke til kommentar
Farge?

Jeg kan ikke huske å ha lest noe om forskjellige farger, er de ikke i sølv-finish? Forklar er du snill!

8221771[/snapback]

Kommer i "plumme" (mørk) eller "sand" (lys). Fronten er vel lik. Se bilder på komplett.no. Link. Er ikke sikker på hvem jeg ønsker selv, egentlig. Tar det som en overraskelse!

 

Bestilte ca kl 1430, ble oppringt og fikk vite at jeg var den 5 som hadde bestilt så du bør være trygg på at du er bland de første!

8221838[/snapback]

Good! Da er jeg beroliget. :thumbup:

 

kan dere nevne hvilke butikker som har muligheten til å forhåndsbestille nokia n95?

8222468[/snapback]

Kan jo i tillegg nevne mobilspesialisten.no for de som har et større overskudd av penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...