Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?

Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for rapporteringen, glosi. Blir vel til at jeg venter til det andre partiet kommer, for frykter de få første kan bli litt vel dyre.

8207924[/snapback]

jeg er lovet n95 i uke 14 i tyskland koster meg 6200 kr og da er toll inkl.

Lenke til kommentar
Er du "lovet"? Kan du komme med flere opplysninger? Eller kanskje en "privatsak"? :)

8208314[/snapback]

Det er nok privatsak. Kjenner folk som jobber på nokia.

8214369[/snapback]

Så med gode kontakter i Nokia får du den altså til en god pris som er 6200? Da velger jeg fortsatt å tro at prisen til vanlige forbrukere i butikk vil ligge på over 7000 tross alle som har prøvd å halshugge meg å si at prisen blir rundt 5500 kroner på nett og 5999,- i butikk.

Lenke til kommentar
Er du "lovet"? Kan du komme med flere opplysninger? Eller kanskje en "privatsak"? :)

8208314[/snapback]

Det er nok privatsak. Kjenner folk som jobber på nokia.

8214369[/snapback]

Så med gode kontakter i Nokia får du den altså til en god pris som er 6200? Da velger jeg fortsatt å tro at prisen til vanlige forbrukere i butikk vil ligge på over 7000 tross alle som har prøvd å halshugge meg å si at prisen blir rundt 5500 kroner på nett og 5999,- i butikk.

8215291[/snapback]

Den er ingen opratør lås på den.

Lenke til kommentar
Ser ut som prisen er bekreftet!!

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=27143&cid=5418

DA blir det N95 på meg :) :)

Gleder meg som en unge!!

8218542[/snapback]

Takker for tipset! Var litt i tvil her, men så at Komplett.no la seg 600,- over så da kastet jeg inn en bestilling selv hos elprice...

Litt kjipt og ikke vite hvor mange som kommer på lager og hvilket nummer jeg er i rekken, tenker jeg nå :hmm: . Blir spennende å se hvor lang tid dette tar og ikke minst hvilken farge som dukker opp i posten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...