ClearBlueNight Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Sjekk ut http://www.guforc.com/news/default.htm?/ne...ews/230101a.htm Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jaja her var jo alt på tysk jo. virkelig morsomt. Må si at du har noen festlige innlegg Clearbluenight. Da sikter jeg til []dette[] som var et virkelig humoristisk innslag. Edit: skriveleif yummyedit: har sletta tråden det ble referert til - den var "obsolete"; startet med en tom melding der innholdet var redigert vekk. _________________ Soyo SY-KT333-Dragon-Ultra Black AMD XP2000 , 512 DDR PC 2700 2x80 GB WD Abit Siluro 4400Ti Lepont psu 420w, Lepont Kabinett black [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-18 09:10 ] Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Følte ikke det tok helt av nei... Hvis noen kan forklare hva som var så morsomt, så skriv i vei. Jeg fatter ikke tysk! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 omg Helt enig med Term's innlegg! Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 har knapt ord innlegget handler så vidt jeg forstår (tysk kunnskapene er ikke så god som de budre være) om en dukke (puppe på tysk) som har vært i verdensrommet på romstasjonen mir i ca seks og et halvt år, og derfor innehar verdensrekorden for å ha oppholdt seg i rommet lengst(!)... Ok: kanskje interesannt for enkelte, men har jo absolutt ingenting med internett/nettverk å gjøre (bortsett fra at artikkelen var på internet :smile: ). Dersom poenget her var "ordspillet" puppe på tysk vet jeg ikke helt hva jeg skal synes eller tenkte. ClearBlueNight skrev nemlig også denne artikkelen i natt: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=67563&forum=25 som er det lengste og mest seriøse innlegget jeg har lest her på hardware (inkl. alle artiklene ) Personlig tror jeg clearbluenight morer seg med en noe spesiell form for humor som får oss til å klø oss i hodet og lure på hvem denne clearbluenight egentlig er :smile: Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: ClearBlueNight skrev nemlig også denne artikkelen i natt: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=67563&forum=25 som er det lengste og mest seriøse innlegget jeg har lest her på hardware (inkl. alle artiklene ) seriøs og seriøs. les posten og svarene på nytt så får du se at artikkelen er rippet rett fra en nettside til en student i bodø. oppfinnsomhet meg i ****. Han har bare mye interesant å komme med denne karen. hohoho Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: seriøs og seriøs. les posten og svarene på nytt så får du se at artikkelen er rippet rett fra en nettside til en student i bodø. hehe. Ja det er litt av en morroklump vi har med å gjøre. Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Noen som husker Dr-Doom !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hva i guds navn har DR.DOOM noe med dette å gjøre`? Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Det går an å være litt vennligere, folkens! Minner om retningslinjene. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå