Pallantir Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg får mitt nye Panasonic 280-kamera i morgen, men trenger jo noen kassetter. Er Panasonic Mini Dv 60 L-PLUS (nettpris fem stykker til 149 kr) greie? Jeg regner med å bruke kassettene kun til mellomlagring, alt jeg filmer, skal via PC-en og over på DVD så snart som mulig. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dei fungerer sikkert heilt fint. Det viktigaste er at du held deg til det same merket heile tida, noko du kanskje har fått med deg allereie. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 å? hehe blei nysjerrig nå. hvorfor det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=641832 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=630541 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Jo takk, jeg har lest om det der. Derfor ville jeg gjerne vite om det var en grei kassett å begynne med. Det blir nok Panasonic jeg holder meg til. Hvor mange ganger tror dere man kan bruke sånne teiper om igjen før det begynner å bli dropouts og andre slemme troll? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du planar om å filme mykje eller? Når du får fem stykk for 150kr kan du like gjerne bruke dei berre ein gong. Då har du ekstra backup òg. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Godt poeng... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Forresten, merkelig prispolitikk hos Det digitale mørkerom: Panasonic Mini Dv 60 L-PLUS 5PK: 149 Panasonic Mini Dv 60 L-PLUS 10PK: 385 Det er vel samme modellen, hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå