Gå til innhold

er dette et bra kabinett..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
her er det et sinnsykt billig kabinett med 400 watt..

 

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55008#

 

400 kr.. er det bra:.?  prisen er jo sykt billig..

7421590[/snapback]

Hva mener du med et bra kabinett? Er ikke meningen at det skal se tøft ut? :whistle:

 

Rapportert for dårlig emnetittel.

7421707[/snapback]

 

ja om den funker bra.. støy dempning.. er den psu bra..?? altså for så billig penge må man lure..

 

skal skifte tittel nå :thumbup:

Lenke til kommentar

De kabinettene der er både lørvete og lette å skade. Fikk samme kabinettet in døra for noen uker siden, og da var det en gigantisk bulk i en av de mest solide kantene. Da var det ut i garasjen og hammre det ut. Når jeg skulle sette inn hovedkortet, passa det ikke med hullene eller bracketen til pluggene. Spør du meg, får du det du betaler for når det gjelder kabinetter.

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar
kortet vil passe ja, men om du har tenkt å oppgradere pc/ kjøpe ny i nær framtid så må du nok skaffe ny psu ;) den som er inni der duger bare til gamle systemer, eventuelt lowcost nye systemer :)

7422052[/snapback]

det eneste jeg skal gjøre.. er å kjøpe en sata harddisk og et nytt skjermkort..

Vil det gå??

 

Her er speccsa..

 

amd athlon 3400+

1 gig ram 512+256*2 sdram

geforce fx5500 256mb

asus k8n

ide harddisk

råtten psu.. tror det er 250 eller noe..

Endret av crimar
Lenke til kommentar

PSU-en er ikke allverdens, men det er ikke Watten det går på. :) Strømforsyningen som er på Viking-kabinettet som Netshop tilbyr gir faktisk nok til dette systemet: X2 3800+, 7600GT, 1GB RAM og en disk på 250GB. Og den er på 400W.

 

Hvis kabinettet kan holde delene dine på plass samtidig som det tilbyr en grei luftflyt så fungerer det. Selv kjøpte jeg et kabinett til 500kr med 350W PSU. Begge delene fungerer godt, men PSU-en sitter i en annen maskin.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en bedre pc, når jeg flytter hjemmeinfra.. forventer bare at den lever bedre en den på 230 watten jeg har nå.. slik at jeg kan putte en ny sata disk og bedre skjermkort.. driter om det er shitty kvalitet.. skal maks ha den et 3-4 måneder.. det funker den til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...