Gå til innhold

Killzone til PlayStation 2

Anbefalte innlegg

Tok frem Killzone igjen til PS2'en igår. Hva syns dere andre om spillet her? Det ble jo ganske hypet opp før release, men fikk ganske middels kritikk.

Jeg syns spillet egentlig er ganske bra, til konsoll FPS å være da, positivt overrasket når jeg spilte det igjen nå. Våpenene føles kraftige og selve gameplayet føles rimelig realistisk. Brettene er også ganske stilige, med dystre fremtidslandskaper. Det er såklart problemer med frameraten og ikke all verdens AI, men syns spillet egentlig hadde fortjent litt mer oppmerksomhet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Killzone er etter min mening et makkverk uten like. Makan til drit skal man lete lenge etter. Men det finnes jo ikke så veldig mange FPS spill til ps2 heller så man må vel ta til takke med det man får.

7421677[/snapback]

Kanskje du kan begrunne hva som er så dritt? Finnes nok av FPS til PS2: Timesplitters, Black, Red Faction, Call of Duty, Medal of Honor, James Bond+++

Lenke til kommentar

@Enigma123

Killzone er uhyre repetitivt, det er veldig "flatt" og kjedelig grafikkmessig, og det hakker ALT for mye. Kontrollene er ganske klønete også.

Den lista over FPS spill beviser bare det jeg skrev: at det finnes få FPS spill til ps2. Og det er enda færre som faktisk er verdt tid og penger.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Jeg syntes Black var dørgende kjedelig fra ende til annen. Timesplitters derimot, der har du valuta for pengene :yes:

7422207[/snapback]

Jeg liker både black og timesplitters jeg! :D Jeg må nesten være enig i å si at timesplitters er litt bedre enn black. Er jo masse morro og full action hele

tida :love:

Lenke til kommentar
@Enigma123

Killzone er uhyre repetitivt, det er veldig "flatt" og kjedelig grafikkmessig, og det hakker ALT for mye. Kontrollene er ganske klønete også.

Den lista over FPS spill beviser bare det jeg skrev: at det finnes få FPS spill til ps2. Og det er enda færre som faktisk er verdt tid og penger.

7421852[/snapback]

Hva er repetivt med KZ? Alle FPS er jo repetive, går jo stortsett ut på å drepe fiender. Er uenig med deg at grafikken er flatt og kjedelig. Grafikken til KZ er "skitten" og det er for det meste bra design på brettene. Finnes minst 20 FPS-spill til PS2, vil ikke akkurat kalle det få.

Lenke til kommentar

Spillet ble veldig hypet opp, og fordi det ikke levde opp til all den hypen så ble det av mange regnet som "dårlig".

Jeg syns ikke det er et dårlig spill. Jeg har aldri vært noen stor fan av fps-spill generelt, og hvertfall ikke på konsoll. Prøvde en demo av killzone når det kom, og syns det var helt greit, etterhvert som man ble vant til styringa.

Så kom jeg over spillet et sted de solgte det billig (150 kr), og da kjøpte jeg det. Har spilt det en del, og tar det fram igjen nå og da. :)

Lenke til kommentar
Hva er repetivt med KZ? Alle FPS er jo repetive, går jo stortsett ut på å drepe fiender. Er uenig med deg at grafikken er flatt og kjedelig. Grafikken til KZ er "skitten" og det er for det meste bra design på brettene. Finnes minst 20 FPS-spill til PS2, vil ikke akkurat kalle det få.

7422412[/snapback]

Repetitivt i så måte at nivåene/omgivelsene er veldig repertitive og situasjonene du møter på er .... repetitive. Ja, de fleste FPS spill er i varierende grad repetitive, men jeg synes Killzone er ett av de verre. Jeg er uenig i det du sier om bra design på brettene. Og ut av de 20 FPS spillene til PS2 er det relativt få jeg kunne tenkt meg å bruke penger på og enda færre jeg faktisk kunne tenkt meg å spille på ps2. Og som jeg har sagt tidligere så sliter spillet med framerate drops.

Nå er det jo også ganske ubetydelig om du er uenig med meg da smak og behag er noe som er helt umulig å diskutere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...