Mixy Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Akkurat fått meg K800i, og lurer på om det er noen nice programmer som jeg burde teste ut Jeg vet at det er en sticky med de beste programmene i denne kategorien, og jeg har lest igjennom den. Men problemet er at jeg vet ikke om mobilen min støtter de programmene som er listet opp der. De fleste er jo laget for Symbian firmware etc. Jeg vet ikke hvilke protokoller/språk/funsjoner min støtter/har. Spør derfor her... Hva kan jeg gjøre med min K800i? Hvilke programmer kan være nyttige, eller ikke nyttige i det hele tatt, men bare morsommer Takker for alle svar Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Sjekk ut denne siden...her er det masse gratis program og spill. http://www.getjar.com/software/ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hva kan jeg gjøre med min K800i?Aller først, ta en titt i tråden med SE-tips. Hvilke programmer kan være nyttigePå min K800i har jeg: Converter (gratis, trykk 'Sony Ericsson'-linken i programmenyen) Gmail MobilTTV (tekst-TV på mobilen) Opera Mini PocketDict: Norsk/engelsk og engelsk/norsk ordbok (koster 35kr) Premier League (koster 25kr/mnd) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Generelt sett så kan du hive inn det meste av java programmer på telefonen din . Last ned .jar filer og sett igang og prøv. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Litt off topic, men hvorfor skirver hele tiden folk K800i? Den heter jo K800, i'en står jo bare for at d er en europamodell. Skal man da begynne å bruke slike betegnelser i alt man kjøper seg, TV, bil, elektrisk tannbørste osv Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) hvorfor skirver hele tiden folk K800i? Den heter jo K800, i'en står jo bare for at d er en europamodell.i'en står faktisk for internasjonal versjon. Og ja, jeg skriver alltid K800i. Endret 4. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Alle skriver K800i fordi K800 ikke finnes! Så det er feil å skrive K800. Det er K800i som brukes. Eneste er at K800 ofte brukes i internasjonale sammenheng. Kanskje noen har en K800i og andre har en K800c. Da er det bedre å kalle det en K800. Men K800, den finnes ikke On topic: Må understreke at Opera Mini er svært bra. Javaspill her: http://gallery.mobile9.com/c/java-softwares/1/ Lenke til kommentar
Daniel^ Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Hva kan jeg gjøre med min K800i?Aller først, ta en titt i tråden med SE-tips. Hvilke programmer kan være nyttigePå min K800i har jeg: Converter (gratis, trykk 'Sony Ericsson'-linken i programmenyen) Gmail MobilTTV (tekst-TV på mobilen) Opera Mini PocketDict: Norsk/engelsk og engelsk/norsk ordbok (koster 35kr) Premier League (koster 25kr/mnd) 7421559[/snapback] Hva gjør converter? Skjønner at den konverterer, men hva til hva? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Hva gjør converter? Skjønner at den konverterer, men hva til hva?Avstand, volum, vekt, temperatur, hastighet og areal. Står mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå