stoolman Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hardware.no satte sitt preg på overklokkingsdelen av Dreamhack, gjennom vår egen Sturla (Stoolman) og medhjelper Espen (Gogh). Les mer Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synd det ikke ble noen gode resultater nå. Men gleder meg til å se overklokking på tg, får håpe det går bedre da:D Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dere hadde trengt et par slike for å få ned luftfuktigheten Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Virkelig synd det Sturla.. hadde håpet på noe bedre.. sikkert svenskene som gjorde det Vi elsker deg fortsatt uansett! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tips til neste gang: Stå utendørs i et telt når dere overklokker. Evt. godt påkledd i et fryselager. Hjelper ikke med -196 på komponentene når temperaturforskjellen lager regnvær på dyr, fin hardware (grøss). Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor kan dere ikke ligge ved videoer istedenfor noen bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tror Sturla ikke trenger noen tips akkurat.. Nå ble "Dreamhack" holdt i en stooor fullpakket hall.. været er/var som det er.. = høy luftfuktighet = elendige forutsetninger for rekorder/stabil overklokk. Må si jeg kjenner igjen den følelsen som beskrevet..: Man står klar med nymontert hardware... håper på en "gullchip" (det være seg CPU eller GPU) og må skuffet konstantere enda ett "blylodd" innkjøpt.. etter utallige timers tweaking/benching. Da har man mest lyst til å kaste hardware'n og aldri klokke mer.. Endret 4. desember 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jaja, sånn skjer. Men men, håper på at eg kan komme på TG og sjå virkleg når ein overklokka extremt! Edit: men uasnett, så er du den personen eg ser opptill når det gjelder overklokking! Endret 4. desember 2006 av tharshan Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla? Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel. Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla? Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel. 7421672[/snapback] Vill ikke si at OC er en dyr hobby iforhold til mangen andre hobbyer som voksene folk driver med. For eksempel seiling som pappa driver med, der koster for eks et nytt seil ca 40k (da snakker vi det beste av det beste). Vist du tenker på bil sport og slike ting, er ikke det akurat billig heller. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla? Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel. 7421672[/snapback] Vill ikke si at OC er en dyr hobby iforhold til mangen andre hobbyer som voksene folk driver med. For eksempel seiling som pappa driver med, der koster for eks et nytt seil ca 40k (da snakker vi det beste av det beste). Vist du tenker på bil sport og slike ting, er ikke det akurat billig heller. 7421714[/snapback] Joda dette koster endel, men sponsorer hjelper også. Jeg har drevet med dette i noen år nå, og har en egen "datakasse" som mer eller mindre bærer seg selv. Selger litt, kjøper litt, bytter litt.. det går iallefall rundt.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla? Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel. 7421672[/snapback] Vill ikke si at OC er en dyr hobby iforhold til mangen andre hobbyer som voksene folk driver med. For eksempel seiling som pappa driver med, der koster for eks et nytt seil ca 40k (da snakker vi det beste av det beste). Vist du tenker på bil sport og slike ting, er ikke det akurat billig heller. 7421714[/snapback] Joda dette koster endel, men sponsorer hjelper også. Jeg har drevet med dette i noen år nå, og har en egen "datakasse" som mer eller mindre bærer seg selv. Selger litt, kjøper litt, bytter litt.. det går iallefall rundt.. 7421762[/snapback] Synd med rekordene, men dere lærte kansje noe Can I be your padawan? Lenke til kommentar
pcf Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg har respekt for det høye nerdenivået her, men jeg må allikevel bare sitere Triumph the Insult Comic Dog når han snakker til en nerd utenfor Star Wars II-premieren: "Seriously - have you ever talked to a woman without having to give your credit card number?" (se hele videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=OkojPpxpTL0) *edit*: fiksa url'en Endret 6. desember 2006 av pcf Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Den linken fungerer ei, men filmen er uansett genial. Er det ikke slik at YouTube-filmene ikke kan være lengre enn 9 minutter og litt? Det klippet er over 10 minutter langt... «Who wants to hear a spoiler? I'll give you a spoiler: You will die ALONE!» Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Den linken fungerer ei, men filmen er uansett genial. Er det ikke slik at YouTube-filmene ikke kan være lengre enn 9 minutter og litt? Det klippet er over 10 minutter langt... «Who wants to hear a spoiler? I'll give you a spoiler: You will die ALONE!» 7425282[/snapback] 9:35 varer klippet..Ganske morsomt det Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hm, mitt varer i over ti minutter. Mulig det finnes flere versjoner av det. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Flott artikkel. Selvom jeg ikke opperer i elitenivået så kjenner jeg meg godt igjen i frustrasjonen du beskriver. Lenke til kommentar
pcf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 YouTube-klipp kan vare i over 10 minutter hvis man er "director" der. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ah, da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå