sk1rty Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Trenger hjelp til to ting Jeg har fortstått det slik at det skal være lys i "lysbryteren". Det har det aldri vært, så holder jeg på å setter i nye pærer i instrumentpanelet der de hadde tatt kvelden. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får av denne bryteren? Den runde bryteren altså. Den som velger parklys eller nærlys osv... Denne: Så lurer jeg på en annen ting. Jeg skal sette på hvite instrumentskiver. Derfor trenger jeg å koble fra speedowire, men det er så forferdelig klumsete å koble den fra bak instrumentpanelet. Så har jeg lest at det er best å koble den av girkassa, for så å gi litt etter. så kan jeg ta den av instrumentpanelet. Problemet er at jeg ikke er noen mekaniker Noen som kan fortelle om den wire tingen som er midten her er speedowiren? Hvis det er det, hvordan får jeg løsnet den? Bilde: På forhånd, takk for hjelpa EDIT: Bilen er forøvrig en Opel Vectra A 94' 1.8i GL Endret 6. desember 2006 av sk1rty Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det du har bilde av er kjøtsjvaieren. Har du mekanisk speedometer da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lysbryteren må delest og ny pære må loddest på plass, wire på opel rundt disse tider er festet me klips bak speedometeret, en liten halvmåne du rtykker inn i nerkant av wire. Lysbryteren er bare å vippe ut med ett skrujern. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Lysbryteren må delest og ny pære må loddest på plass, wire på opel rundt disse tider er festet me klips bak speedometeret, en liten halvmåne du rtykker inn i nerkant av wire. Lysbryteren er bare å vippe ut med ett skrujern. 7432965[/snapback] Takk for tips! Wire har jeg funnet, det var slik at det er lettest å ta den av når du løsner den fra girkassa, der fant jeg den etter hjelp på et annet forum. Så takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå