iStephano Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 All right! Da skal jeg se om det bli no action i dag Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg skulle gjerne vært med, men skal til pappa idag Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Blir kanskje med jeg. Skal spille litt om ett par timer. GT er Tracid81 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kan bli med jeg også. Logger på ved 20.00 tiden. Gamertag: Wangen360 Lenke til kommentar
Dec Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er også med i 19-20 tiden. Ser også for meg ett lag eller to med nordmenn i attack and defend jeg...Men er med på alt av mp/coop i Vegas Kongespill!! Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg spiller også mye rainbow for tiden, så hvis noen trenger en å spille med er det bare å legge meg til. Pistolkamper er jo heeelt rått! Lenke til kommentar
Oter2 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Spiller også mye vegas, så bare add meg Endret 18. januar 2007 av Oter2 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som har en lista hva den siste patchen til dette spillet var for? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ny patch? Luunt! Noen som er med på gimmick matcher idag?(eks.Bare pistol, bare granat) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hehe ikke ny patch nei. Som om det skulle ha kommet en. Men det kom vel en fiks ut for noen uker siden. Bare lurte på om dere viste hva det var. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Så en liste på det en gang, fiksa en hel del småting, men er fortsatt en del glitcher og slikt igjen.. Litt synd.. Får ny skjerm i morgen, så endelig blir det litt spilling på meg igjen! Må vel trene meg opp litt, har jo gått en stund uten spilling nå.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hehe ja, nei for min del har jeg ikke hatt så mange gode opplevelser i R6. Alltid når jeg spiller så klikker lyden i spillet. Når noen skyter med Assult rifle f.eks henger lyden seg opp. Å alle på teamet klager over hvor plagsomt det er. Å det er det ganske slitsomt når man sitter der og skal spille med lyden på full guffe. Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal skyte, ser ut som kulen kommer et og et halvt sek etter jeg trykker på knappen. Så det blir umulig og treffe noen.... Skal gi det en sjanse til, hvis ikke så blir det til at jeg bytter det bort. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har akkurat bestilt R6 fra play-asia, så kommer vel snart. Jeg vil bli med i game! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hehe ja, nei for min del har jeg ikke hatt så mange gode opplevelser i R6. Alltid når jeg spiller så klikker lyden i spillet. Når noen skyter med Assult rifle f.eks henger lyden seg opp. Å alle på teamet klager over hvor plagsomt det er. Å det er det ganske slitsomt når man sitter der og skal spille med lyden på full guffe. Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal skyte, ser ut som kulen kommer et og et halvt sek etter jeg trykker på knappen. Så det blir umulig og treffe noen.... Skal gi det en sjanse til, hvis ikke så blir det til at jeg bytter det bort. 7750270[/snapback] Det første du sier har jeg opplevd noen ganger jeg også, men ganske sjelden.. Det andre der har jeg aldri opplevd, men kan jo ha med hvor du spiller hen, går du inn på de serverne med grønne prikker? Prøv og host selv en gang, og se hvordan det er da.. Ikke join servere med røde prikker, og hvis det kommer folk med røde prikker inn på en server, så kick dem eller be hosten om å gjøre det.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) hehe ja, nei for min del har jeg ikke hatt så mange gode opplevelser i R6. Alltid når jeg spiller så klikker lyden i spillet. Når noen skyter med Assult rifle f.eks henger lyden seg opp. Å alle på teamet klager over hvor plagsomt det er. Å det er det ganske slitsomt når man sitter der og skal spille med lyden på full guffe. Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal skyte, ser ut som kulen kommer et og et halvt sek etter jeg trykker på knappen. Så det blir umulig og treffe noen.... Skal gi det en sjanse til, hvis ikke så blir det til at jeg bytter det bort. 7750270[/snapback] Det første opplever jeg ofte selv, men bare hvis hosten har dårlig linje.Prøv å legg merke til det, du har sikkert bullet lag (det andre du nevner) i de samme kampene.Bullet lag ser du veldig tydelig hvis du står stille og skyter mot en vegg eller mot ei glassrute, da ser du at det tar litt tid før kula treffer veggen eller at glasset knuses.Du kan også oppleve at det tar litt tid før granatene dine slipper hånda når du kaster de. Alt sammen er kjennetegn på at linja til hosten ikke takler antallet spillere han hoster veldig godt.Er utrolig irriterende i et slikt spill som dette hvor man nesten er avhengig av reine headshots for å drepe. Endret 18. januar 2007 av bas Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 helt riktig, opplever også noen gang at spillet fryser i Attack & Defend, men ALDRI i Coop T-hunt Spillet har sine tabber, men er ganske så balansert. Den lyd-bøggen er irriterende BanAnus, men ikke bytt spillet! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) hehe det varmet mitt hjertet og se flere som opplever dette. Får meg til og føle at jeg ikke er alene her i "verden". Jeg er veldig nøye med at hosten har bra linje. Som dere sier, du skal kaste en granat men han du spiller gjør det ikke før en liten stund etter. Eller du blir om til en levende DJ plate som hopper frem og tilbake. Så prøver og unngå det, men ser at mange andre har gule prikker og røde.. Litt for ofte.. Wyldelife, men spillet skal få en sjanse til... Endret 18. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gjør det, anbefaler å få noen fra forumet på listen din, og ha det gøy sammen med dem! Hvis ranked har få matcher, prøv Player match... Lenke til kommentar
W Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En ting jeg lurer litt på. Får man experience, eller hva det heter, hvis man spiller på player matcth slik man gjør på ranked match? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå