Wyldelife Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som er hypp på en match i 7-8 tia? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nokon som vil spela med meg i SinglePlayer? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tenker det blir noen matcher til i løpet av kvelden.. Er så uendelig mye bedre å spille med nordmenn enn med amerikanere og sånt.. Blir faktisk ganske bra taktikk og greier ut av det.. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tenker det blir noen matcher til i løpet av kvelden.. Er så uendelig mye bedre å spille med nordmenn enn med amerikanere og sånt.. Blir faktisk ganske bra taktikk og greier ut av det.. 7626615[/snapback] Godt mulig jeg hiver meg på i kveld også! Var i alle fall svært morro i går, helt til linja mi kræsja. Unektelig mye bedre å spille med nordmenn Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tenker det blir noen matcher til i løpet av kvelden.. Er så uendelig mye bedre å spille med nordmenn enn med amerikanere og sånt.. Blir faktisk ganske bra taktikk og greier ut av det.. 7626615[/snapback] Godt mulig jeg hiver meg på i kveld også! Var i alle fall svært morro i går, helt til linja mi kræsja. Unektelig mye bedre å spille med nordmenn 7627132[/snapback] Ja var fryktelig artig! Holdt på til langt utpå natta, blir vel litt spilling i kveld også tenker jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Akkurat hva jeg lette etter!! "Celvin Rotane" her -snart sersjant (eller hva det heter for noe) Veldig casual nivå, foretrekke coops, ellers blir jeg bare fragga av dritflinke fjortiser etter 10 sek :!: Men er med på alt 25 år by the way Edit: La til det jeg fant her inne! Endret 2. januar 2007 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
W Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mulig jeg er med i kveld, får se det an. Fullfører singleplayeren nå, så jeg kjenner områdene bedre. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Får prøve å blåse litt liv i denne tråden igjen. Noen som blir med på noen runder med multiplayer i etterm/kveld? Selv endelig gitt Vegas en ordentlig sjangse etter at GoW har tatt all ledig tid med spilling. Er sylfersk i mp Vegas, men har blitt totalt hektet på online delen i Vegas!! Grafikken er nedtonet ifra singleplayer men mp delen fremstår ellers utrolig heftig og engasjerende. Noen som blir med og joiner ett norsk lag? Gamertag: deniro1 Endret 14. januar 2007 av Dec Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er med! Er så fersk som det går an til å bli av samme grunn som deg, men men...Tom Clancy spillene er det beste som finns Lenke til kommentar
W Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er med i kveld. Gamertag er fortsatt affekatze Lenke til kommentar
Dec Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Supert! Tror ikke dere står på friendslista mi, men bare å adde det! Blir på en del utover nå, så bare å kikke etter meg på Live Lenke til kommentar
Dec Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Okej..var ikke klar over det. Skal rydde litt senere, nettopp logget av. Kommer på senere ikv. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Da er jeg på iallefall... Kan man invite hverandre fra ranked game tro? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Man kan ikke invitere til Ranked game. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 sleng meg på lista . tag: TariFFen spiller ikke så sinnsykt mye, men er med hvis noen vil . er 20 btw Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis noen vil ha noen achivements etc. så kan vi lage en fin ranked server, team sharpshooter Language:Japanese ^^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Var det sånn at man kan spille COOP på SP delen? I Såfall kunne det ha vært kult og spille det med noen av dere Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kan spille sp-delen i coop ja. Opptil 4 spillere, utrolig tøft.. Skjermen min har vært litt ødelagt i det siste, så har ikke spilt på en uke elns, men nå er ny skjerm bestilt og sendt, så da blir det spilling igjen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg er å finne ganske mye i vegas for tiden Det går slag i slag med enten Vegas eller GeoW. Jeg er helkt klart med på litt co-op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå