BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Eg er med ikveld Strangebeer Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Flotters! Hva ønsker folket å spille? Hadde vært morro å fått til noen 8 vs 8 kamper, men det er kanskje litt optimistisk? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Kunne sikkert gått det - men eg synes Terrorist hunt er kjekkast Men, er med på det meste Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Når det er få personer er jo t-hunt artig, men er det mange så synes hvertfall jeg at survival/sharpshooter elns er artig.. Endret 5. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 4 stk er ikkje så mange det, når det er 50 terroristar. Både utfordrande og morosamt Survival, og sharpshooter har eg ikkje prøvd... :-/ Kva går dei ut på ? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kort forklart på latmannsvis: "The sharpshooter mode is a timed match where you may respawn when killed, and whoever earns the most kills, wins. Survival and team survival require more patience, since they force you to sit out the rest of the round if you die, and whichever player or team is left standing is declared the winner." Visst vi bare er 4-5 stykker så er jeg enig i at vi godt kan spille T.H. Om vi kommer opp mot 8-10 stykker ser jeg derimot gjerne at vi spiller litt mot hverandre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Survival og sharpshooter er det samme, bare at sharpshooter har respawn. Drep alle du ser! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, deathmatch med 4-5 stk er håpløst - kartene er jo så umennesklig store. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er helt klart også med. Gamertag: Janvmoen Spillet ble sendt fra play-asia.com i forrige uke. Må bare vente på å få tilbake min 360 fra service... Regner med å få den tilbake i løpet av neste uke... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er dette spillet bra?? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er dette spillet bra?? 7428306[/snapback] Inntrykk og linker til anmeldelser finner du HER Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tråden er oppdatert med nyeste gamertags Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kan bli med men driver og flytter for tiden så jeg har heller liten tid desverre. Men lillebrodern spiller en del. Gamertag: Midspir Post nr. 700 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da setter vi i gang om ikke lenge med kveldens runde. Siste mulighet til å joine her eller via XBL Gamertag: Strangebeer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) I'm in! 14141 edit: hvis det er plass.. Endret 5. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I'm in! 14141 edit: hvis det er plass.. 7431267[/snapback] Tror nok det er plass ja Regner med at dbd sender deg en invite så fort han har fått et spill i gang. Visst ikke skal jeg minne han på det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ojah.. Trodde dere hadde begynt jeg.. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har mulighet til å bli med på Fredag tidligst. Har ikke fått prøvd så mye MP grunnet tentamen.. Men skal spille litt i helgen så jeg foreslår vi tar en match i helgen. Gamertag: CissaTheMan Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 gamertag : aoottis . slenger meg på her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå