Claus3000 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Spillet ligger hjemme og venter på at jeg skal ta juleferie førstkommende lørdag. Blir med da! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Køyrer ein game no, join folkens Har sendt invites! Lenke til kommentar
kensund Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Køyrer ein game no, join folkens Har sendt invites! 7422537[/snapback] Hiv meg meg da!! Futrik er nicket Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 please ta med en gammel gubbe også gamertag-unrealeddie 34 år,bor på greåker http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/eddie Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eg e me! Må bare få juleferie først..hehe Gamertag: Rauldert Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 er med gt: ezzle 20år Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du kan legge til en kompis av meg. Han er på utkikk etter folk å spille mot. Gamertag: Sokken85 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det game på gang nå eller? Plass til meg også? Kunne ikke i sta.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 please ta med en gammel gubbe ogsågamertag-unrealeddie 34 år,bor på greåker http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/eddie 7422631[/snapback] Hmmmm... skulle hatt sånn selv ja, hvor mye ga du? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor er alle folka hen a? Jeg eier jo alle jo! Headsettet mitt er fucka.. skjønner ikke noe Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Køyrer ein game no, join folkens Har sendt invites! 7422537[/snapback] når jeg aksepterte game inviten din var jeg midt i et oppdrag, og når jeg godtok loadet den i sånn 5 minutter før jeg fikk beskjed om at spillet ikke eksisterte lengre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Mer spilling i kveld eller? Var artig i sta! Var litt få da.. Pass dere for ezzle! Og headsettet mitt er fortsatt fucka. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Skal oppdatere tråden nå Men blir dårlig med spilling på meg ikveld. Prioriterer damebesøk ;P Sorry boyz. Men det er slik det èr: 1. Damer 2. Xbox 3. Pils Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) please ta med en gammel gubbe ogsågamertag-unrealeddie 34 år,bor på greåker http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/eddie 7422631[/snapback] Ein blir aldri for gammal til å kose seg med litt spel! Har lagt deg og de andre til på #1 post nå. Eg har nokon på lista frå før, og lagt til nokon nye, men vil gjerne ha alle. Så dei som ikkje har meg, legg meg gjerne til: Gaz West Men som nevnt i svaret over, blir det dårleg med speling på meg ikveld Endret 4. desember 2006 av dark by design Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Faen ta dere! Tre invites i dag.. Og jeg har ikke fått spillet enda *grine* Oh well, "I'll be back!" Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men det er slik det èr: 1. Damer 2. Xbox 3. Pils 7424442[/snapback] Hmmmm.....Dama mi løper gladelig å kjøper pils til meg mens jeg spiller Xbox. Så kan vi kline i loadpausene. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Argh, må jeg virkelig krype til korset å skaffe meg dette spillet før jul altså!? Er det så bra som folk vil ha det til!? Jeg er så opphengt i Gears of War for tiden at jeg igrunn glemmer at dette spillet er kommet. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor i helvette er PC versonen så treig? Er dette spillet i hovedsak designet for å passe Xbox 360? Hører lite fra PC versonen, annet enn at datoen er for utgivelse er satt senere. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er med selvfølgelig Har en gravid samboer som trenger mye stell og tid, men er med når jeg kan Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tur til Las Vegas planlegges i dag. Avgang er mellom 17.30 og 18.00, og enhver som liker å gamble litt med trigger-finger'n er velkommen. Husk nistepakke og julegløgg, da dette ikke er inkludert på reisen. Pass er det ikke behov for, da din gamertag fungerer utmerket som legitimasjon. Gamertag: Strangebeer "I WILL FUCKING SHOOT YOU!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå