TST Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Siste og avgjørende runde i Nordic Xbox League går av stabelen neste uke. Nå trenger Gamer.no dyktige racerførere i Project Gotham Racing 3. Les mer Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ikke så dreven på PGR3 at jeg tør slenge meg med, selvom jeg tar kameratene min ganske greit. Si heller ifra når Rainbow Six Vegas turnering kommer i gang Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hadde vært kult å være med, men jeg er ikke i nærheten av god nok. Gjør oss stolte gutta Endret 4. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg er på Xbox-Norge.net sitt lag! sees! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er selv på Gamereactor sitt lag! Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Kanskje jeg møter dere da. Er med på gemar sitt lag Men, eh, som reserve Og jeg som ble så god på banen også... Jaja, skal ikke klage, slik jeg har forstått det vinner jeg noe for bare å være reserve. Hva er deres beste rundetider da? Endret 11. desember 2006 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer VVV L3G3ND4RI med utrolig flott kjøring da! Spilte selv PGR for Norge i WCG, og det er morsomt at noen andre også tar ansvar for bilspill utad ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg