Gå til innhold

Aldersgrense Til Uno?. X360

iStephano

Anbefalte innlegg

Som jeg har forstått det, så må du ha kamera selv for og kunne se andre. Har du ikke kamera er fungsjonen for og se andre tatt vekk.

7421976[/snapback]

Jeg har ikke kamera(foreløbig), men jeg kan fint se andre som har kamera mens jeg spiller.

Og angående blotting, så er det i grunnen det samme for meg. Men det kan vel nevnes at jeg har Underground som GamerZone. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvde selv og finne han. Fant den japanske, og en US. Mener det er US som er den riktige, men jeg får ikke sett hele profilen før han godkjenner.. Etter de gode bildene han serverte av seg selv så ser han ikke japansk ut. Men en feit amerikaner.

Den japanske profilen, så stemmer ikke det med de siste han har spillt. han spilte Uno i juni en gang. Litt for lenge siden hehe

Den andre profilen heter xbox360xbox360s

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Tror UNO tiltrekker seg en viss type folk ser det ut som, jeg var så uheldig å forville meg inn i et game med tre tyskere (med kamera) som var mildt sagt litt ustabile. Har ikke våget meg i nærheten av online UNO siden... Her er det store sjanser for varige psykologiske belastninger!

Lenke til kommentar

Når du sier det møtte jeg på en kar for en stund siden. Sikkert 14-15år som tegne nazimerket og hoppe rundt med rompabar. Seriøst den ungen har problemer.

Stemmer nok som du sier, Uno tiltrekker spesielle folk. Med tanke på at selve Uno spillet ikke er så givende..

Lenke til kommentar
og når vi snakker om uno...

Er det bare tyskere som spiller uno?

tror jeg har møtt 2-3 stk som IKKE er tyskere!

Når jeg tenker på det , så er det faktisk overflod av tyskere overalt på live...hmmm...

7458358[/snapback]

Tyskere er stort sett hyggelige, og de kan snakke engelsk. Franskmenn derimot, de snakker konstant, bare på fransk og svarer deg ikke når du spør de om noe. Selv om det bare er 2 av 8 som kan fransk i gamet er det garantert at de 2 kommer til å snakke som om de hadde privat voicechat.

(har mest erfaring online fra pgr3)

Skulle ønske alle kunne snakket engelsk når de ikke er i private games.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...