Gå til innhold

Aldersgrense Til Uno?. X360

iStephano

Anbefalte innlegg

Ok, nå har det seg slik at jeg har fått meg 360 Cam`et. Å jeg digger det, lasta ned Totemball med en gang. Det sugde hestesvette. Jeg ble bare så sliten i armene hehe. Så jeg gikk over til Uno kortspillet på Arcade.

Spilte en runde med Cam`et på. Var 2 stykker som satt på den andre siden, like slappe som meg.

Etter og ha skjønt spillet sinnsyke taktikk, som tok meg hele 2min begynte jeg og more meg.

Hopper til neste lobby, spiller mot to briter og en kar som kaller seg XBOX360XBOX360.. Snur meg for og hente noe å drikke. Så å hører den ene britern ler. Snur meg tilbake og ser han skriker for seg selv.. Jaha, tenker jeg. Så ser jeg Gamerbildet til X360 skrur på cam`et.

Å der står en mage - stor som den er og blotter seg... Hmm.. Dette kan ikke gå bra tenker jeg.

Så begynner han og senke Cam`et til belte linja der du ser.. Kjønnshår før han blir kastet ut. Heldighvis!

Litt senere på kvelden logger jeg meg på. Inne så ser jeg en kar ligger i senga.. Med henda nedi boksern og peser mot en kvinne som er på skjermen. Logger meg av.

Logger på igjen, men nå er det en full 300pounds amerikans dame som begynner og vise puppene sine til ivrige deltagere..

Da må jeg bare spørre meg selv, ER IKKE INTERNETT NOK FOR DERE! Hallo! Dette er en spillmaskin, å et uskyldig kort spill for barn 10++ oppover. Dette er jo på grensen til og bli et sted for pedofile og blottere. Jeg synes det bare er synd og tragisk at folk kan gjøre slikt. Det er jo bare helt ut av mål. Da har du synket til et nivå lavere en meitemark.

Selv om det står en liten advarsel da du skrur på Kameraet så skulle det stått noe mer, XXX rom "no kids under 16" eller noe. For jeg synes det ikke var koselig og spille den kvelden. Å så mange syke mennesker.

Gleden av og se en voksen mans penis gleder meg like mye som ørevoks.

Ville bare fortelle dette videre hvis det er noe foreldre her som vil gi deres datter og sønn et X360 kamera til jul. Ikke la dem få spille Uno i såfall! Hvis dem gjør det så la dem spille med gode venner som dem kjenner.

Følte bare det er min plikt og si dette videre, dette var bare perverst og gjorde hele min koselig 360 kveld til noe snuskete.

Vision.jpg

UNO

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har veldig lyst til og sende en mail til microsoft om dette. Husker ikke hva de to andre heter, blei bare så frustrert så jeg gikk ut. Men husker den første blotteren. Han kaller seg xbox360xbox360xbox360. Går det ann og søke han opp på xboxlive.com, så banne han ut av Live samfunnet?

Lenke til kommentar
Ville bare fortelle dette videre hvis det er noe foreldre her som vil gi deres datter og sønn et X360 kamera til jul. Ikke la dem få spille Uno i såfall! Hvis dem gjør det så la dem spille med gode venner som dem kjenner.

7420976[/snapback]

Strengt tatt trenger man vel ikke kamera for å se svineriet, så advarselen din gjelder jo spilling av Uno generelt (og har ikke noe med å gi barna kamera til jul)?

Lenke til kommentar
Men det går an å fikse innstillingene slik at du slipper å se disse menneskene da. En 10-åring som spiller på nettet bør uansett ikke ha kamera mener nå jeg.

7421079[/snapback]

Eneste jeg kan tenke meg det passer, er vel hvis de skal video-chatte med venner (spesielt siden det fungerer på Windows-PCer også) ? Men til Uno? Eh, nei.

Lenke til kommentar

7420976[/snapback]

Strengt tatt trenger man vel ikke kamera for å se svineriet, så advarselen din gjelder jo spilling av Uno generelt (og har ikke noe med å gi barna kamera til jul)?

7421664[/snapback]

Som jeg har forstått det, så må du ha kamera selv for og kunne se andre. Har du ikke kamera er fungsjonen for og se andre tatt vekk. Så det gjelder ikke Uno generelt.

Men jeg er ikke helt uenig i det du sier, hvis et annet spill støtter denne type video fungsjonen så skjer det sikkert der og. Ikke ment og tråkke Uno ned, men enkelte typer mennesker som gjør at spillopplevelsen kan bli noe helt annet enn hva du forventer deg.

Å derfor jeg nevnte Jul, er fordi vi er i en periode der vi kjøper gaver som gal til alle vi kjenner. Foreldre får sikkert ønsker fra sine barn. Så jeg ville bare gi dem beskjed hvis dem ikke vet det. Sånn dem er klar over risikoen.

Lenke til kommentar
Som jeg har forstått det, så må du ha kamera selv for og kunne se andre. Har du ikke kamera er fungsjonen for og se andre tatt vekk. Så det gjelder ikke Uno generelt.

7421976[/snapback]

Ah, oki. Mener jeg har lest om folk uten kamera som har spilt Uno, og har sett andre med kamera. Men har kamera selv, så har aldri fått verifisert det.

Lenke til kommentar

ah ok, er ikke 100% sikker selv, siden jeg og har kun testet med kamera. Men så fort jeg skrur av det så ser jeg ingen andre heller. Så jeg antar det bare.

hehe Amored, nei spillet i seg selv er greit nok. Men som sakt, du spiller på eget ansvar. ( Med Live Vision. )

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...