Bleelekwwl Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvis du vil ha et spill som aldri går slutt, men som varer og varer og varer... Gå for World of Warcraft. Men merk deg at du mest sannsynlig vil trenge en god del tid hvis du skal spille det! Dette er et spill som opptar mye tid. Jeg anbefaler deg å teste ut en 10dagers gratis versjon først, hvis du ikke allerede har gjort det! På den andre siden blir det spennende å se hvordan det går med de nye spillene. 7420972[/snapback] Joda, kanskje ikke helt... Når jeg ble lvl 60 ble jeg drit lei. Spilte det siden betaen og vil aldri røre det spillet igjen. Er egentlig veldig dårlig, og kjedelig, med en gang du er "på toppen", men det er bare min mening da. Ville ikke anbefalt det personlig. Prøv trialen, så får du se. Er nok det lureste. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Joda, kanskje ikke helt... Når jeg ble lvl 60 ble jeg drit lei. Spilte det siden betaen og vil aldri røre det spillet igjen. Er egentlig veldig dårlig, og kjedelig, med en gang du er "på toppen", men det er bare min mening da. Ville ikke anbefalt det personlig. Prøv trialen, så får du se. Er nok det lureste. 7440992[/snapback] Hvorfor blis spillet så veldig dårlig med en gang du kommer på toppen?? Trodde det var da det skulle bli morro, du eier alt liksom.... Tror nok trialen skal prøves! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Dette er min mening, og min erfaring... Før jeg kjøpte WOW hatet jeg slike typer spill. har i all tid holdt meg til FPS og bilspill... er en selverklært WOW avhengig. Dette spillet vill sakte men sikkert gjøre deg avhengig så vær forsiktig. men det trenger ikke ta fullstendig overhånd. du velger jo selv hvor involvert du vill være i alt som skjer... finnes guild som er veldig aktive og det finnes guild for den såkallte "casual player"... Etter min mening er det verdt de 125 jeg betaler hver måned... Jeg har kode for guest pass liggende. så bare PM meg hvis du vill ha den... Du burde hvertfall prøve den. Bruker grensesnittet er veldig bra. tok meg ca halvtime-time og komme inn i det. og du vill i lang tid stadig lære deg nye ting... Lykke til Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Joda, kanskje ikke helt... Når jeg ble lvl 60 ble jeg drit lei. Spilte det siden betaen og vil aldri røre det spillet igjen. Er egentlig veldig dårlig, og kjedelig, med en gang du er "på toppen", men det er bare min mening da. Ville ikke anbefalt det personlig. Prøv trialen, så får du se. Er nok det lureste. 7440992[/snapback] Hvorfor blis spillet så veldig dårlig med en gang du kommer på toppen?? Trodde det var da det skulle bli morro, du eier alt liksom.... Tror nok trialen skal prøves! 7444924[/snapback] Sålenge du har det beste utstyret ja. Problemet med WoW og andre MMORPGS er at for å være god i slike spill, må du bruke masse timer hver dag for å skaffe deg best mulig stats på karakteren. Det er det som avgjør en kamp i slike spill, så kun de største nerdene vinner. Age of Conan vil forandre på dette littegrann da du kan kontrollere angrepene selv, og alt er mer interaktivt istedenfor å bare trykke 1,2,3,4,5 osv. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Men hva med Guild Wars? Kan det sammenlignest med WOW eller er det helt umulig? Det kan jo være et alternativ det også.... Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Selvin: det kommer litt ann på hva du vil spille. Guild Wars har en helt grei og fungerende men laaangt ifra så dynamisk og åpen PvE del som WoW. GW har derimot en mye, mye mer "skillbasert" PvP del. Det vil si at PvP-delen i GW er bedre balansert enn WoW, og det er de som virkelig er gode i spillet som kommer langt. Må nevne at det er mye, mye bedre crafting og "samleyrker" i WoW. Jeg synes PvE delen i GW er en veldig fin måte å spille sammen med en kompis. Utforske og gjøre quester sammen uten å måtte bry seg med utstyr og de mange forskjellige typer press det er i WoW. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Min mening om WoW: Det tar lang tid å levle etter 50!! Hilsen, en av de få som har sluttet fordi det er så kjedelig å levle. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Min mening om WoW:Det tar lang tid å levle etter 50!! Hilsen, en av de få som har sluttet fordi det er så kjedelig å levle. 7471150[/snapback] Så du sluttet og spille WOW fordi det var kjedelig og levle? Det var en merkelig grunn... Men hvis WOW går ut på og levle så venter jeg heller til neste år og kjøper Age Of Conan eller LOTRO! Endret 10. desember 2006 av Selvin Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 At man slutter å spille et spill fordi det er kjedelig er vel ikke merkelig? Vent heller til AoC kommer du, det blir nok det beste valget Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 "95% av livet ditt... si du blir ja teoretisk 100år.. starter man da når man blir 5 år å slutter i senga på sykehuset?" Om du tar Lars sitt utsagn boksatvelig er du rimelig barnslig og tar feil feil. Poenget er at WOW er mer avhengihetskapende en andre spill. Har selv sett hvordan det har gått med kjente som har blitt avhengig. Rart det har skjedd med flere pga WOW, men ingen pga andre spill... Da tenker jeg feks på å droppe ut av skolen (videregående for de jeg kjenner). Enig med det Lars-H sier. Anbefaler ikke WOW i det hele tatt. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) til tråd starter, Er du en gamer så vet du hva du går til.. WoW er som alle andre spill, tidsfordriv... bare dette krever litt mer av hjernen din enn å spille spill som hvilken som helst fjortis kan spille *host* CS *host*... 7428096[/snapback] WOW kreve mye av hjernen? LOL! 7440155[/snapback] Er ikke alle som sitter i instancer 8 timer hver 3dje dag seh.. og pvp trenger konsentrasjon og ferdigheter innen din figur... "95% av livet ditt... si du blir ja teoretisk 100år.. starter man da når man blir 5 år å slutter i senga på sykehuset?" Om du tar Lars sitt utsagn boksatvelig er du rimelig barnslig og tar feil feil. Poenget er at WOW er mer avhengihetskapende en andre spill. Har selv sett hvordan det har gått med kjente som har blitt avhengig. Rart det har skjedd med flere pga WOW, men ingen pga andre spill... Da tenker jeg feks på å droppe ut av skolen (videregående for de jeg kjenner). Enig med det Lars-H sier. Anbefaler ikke WOW i det hele tatt. 7481669[/snapback] Og du har spilt hvor mange mmo? Alle mmo har samme effekten , hvis du er blir fort oppslukt av ting.. Syns folk skal få gjøre hva søren de vil jeg å ikke komme med så idiotiske utsagn bare fordi den personen ikke liker spillet... Er ikke bare spilling som fucker opp livet ditt... er bare 1 av mange deler av et svart hull av elendighet.. 1. spilling 2. drikking 3. narkotika 4. slossing for "morro skyld" listen er uendelig.. Tips til personen som laga tråden.. test 10 dager gratis å se ossen spillet er... liker du det du ser så forsetter du, liker du det ikke så driter du i hele greia.. enkelt å greit.. det å spørre her er som å bite seg selv i ræva.. her er det 2 sider, de som er hardcore wow gamere og de som har blitt dritt lei å har quita for å så legge skylda på et eller annet.. har du ikke selv kontroll nok til å tilbringe tiden din med de du er gla i fremfor å sitte å spille så fortjener du det hvis du mister for at du har vært så dum i hue.. Endret 12. desember 2006 av Darkey Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Folk kommer som regel ut av WoW helvete etter ett års tid sånn ca. Innen da kan man ha lagt på seg og vært veldig lite sosial. Du blir kjendis blant folka i guilden, men taper de rundt deg i hverdagen. Selv kjøpte jeg wow 5 min over midnatt på release dagen og kom ut av min wow periode i august i år. Da har jeg gjort det meste som gikk an før jeg fant ut at de legger ting på altfor raskt og til slutt ikke gadd mer. For det var jo ikke vits. Man blir aldri best og de tingene eg SLET med å få blir ubetydelige noen uker senere. La meg oppsumere de fleste MMORPGS: "Neverending grind to reach a non-existing goal" - det er en sitat jeg fant ett eller annet sted på nettet. Det jeg liker å forbinde med MMORPGS dog er det sosiale aspektet man har mens man spiller. Selv fekk jeg faktisk 2 ekte venner som jeg traff da i virkeligheten og er fortsatt kompis med. Men sånt som det er sjeldent. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 1 time om dagen blir fort 2 timer.. 4 timer blir fort 15 timer om dagen... vel på det meste og værste spillte jeg 16 timer om dagen:p ikke fullt så mye nå lenger.. har mine faste tider jeg "MÅ" spille.. Og jepp.. blir som en jobb til slutt. så med mindre du har lite og finne på ,null venner osv osv så spill noe annet.. Krever så jæææææævlig med tid.. (fant ikke noen andre ord for det)- men gøy er det Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 "Syns folk skal få gjøre hva søren de vil jeg å ikke komme med så idiotiske utsagn bare fordi den personen ikke liker spillet..." Eh, ja? Han gjør da som han vil, men de som mener wow ikke er bra må da få mene det? Han spør om råd og folk svarer om de anbefaler eller ikke. Er ikke bare spilling som fucker opp livet ditt... er bare 1 av mange deler av et svart hull av elendighet.. 1. spilling 2. drikking 3. narkotika 4. slossing for "morro skyld" Og med det mener du? At siden det er mye negativt er det bare å begynne med negative ting? Om noen hadde spurt om jeg anbefaler å begynne med dop,alkohol,slossing osv ville jeg også sagt nei.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (...)Og med det mener du? At siden det er mye negativt er det bare å begynne med negative ting? Om noen hadde spurt om jeg anbefaler å begynne med dop,alkohol,slossing osv ville jeg også sagt nei.. 7482787[/snapback] Akkurat det jeg mener også. De som driver synes det er gøy, men de som ikke har prøvd kan se hva som skjer med folka.. Kanskje litt satt på spissen ang. spilling, men det kan jo til dels sammenlignes. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gjør som meg: kjøp Dungeons & Dragons Online mens du venter på Age of Conan ^^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Gjør som meg: kjøp Dungeons & Dragons Online mens du venter på Age of Conan ^^ 7482951[/snapback] Dungeons And Dragons Online?? Trodde det var skikkelig sugent!! Endret 12. desember 2006 av Selvin Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dungeons And Dragons Online?? Trodde det var skikkelig sugent!! 7483188[/snapback] Du baserer spillkjøp på noe du tror? Man skal ikke tro! Man skal vite Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dungeons And Dragons Online?? Trodde det var skikkelig sugent!! 7483188[/snapback] Du baserer spillkjøp på noe du tror? Man skal ikke tro! Man skal vite 7483475[/snapback] Mener å huske at det fikk ganske dårlig kritikk BTW. hold deg langt unna wow, ikke vert å kaste bort tiden din på det Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Mener å huske at det fikk ganske dårlig kritikk BTW. hold deg langt unna wow, ikke vert å kaste bort tiden din på det 7483508[/snapback] Urettferdig dårlig kritikk i mine øyne... Akkurat som WOW har fått altfor god kritikk IMO Endret 12. desember 2006 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå