Gå til innhold

Skal, skal ikke.. Kjøpe WOW?

Anbefalte innlegg

Ja som emnetittelen sier.. Skal jeg kjøpe WOW eller ikke?

Som de fleste vet så kommer både LOTRO: Shadows Of Angmar og Age Of Conan neste år...

Skal jeg vente litt og heller kjøpe en av de to? Eller skal jeg gå for WOW nå??

Er jo litt crap etter min mening og kjøpe WOW når det er to år gammelt, men så kommer jo Expansionen etter jul...

Men hva mener dere?? :)

EDIT: Warhammer Online kommer også...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha et spill som aldri går slutt, men som varer og varer og varer... Gå for World of Warcraft. Men merk deg at du mest sannsynlig vil trenge en god del tid hvis du skal spille det! Dette er et spill som opptar mye tid.

Jeg anbefaler deg å teste ut en 10dagers gratis versjon først, hvis du ikke allerede har gjort det! :)

På den andre siden blir det spennende å se hvordan det går med de nye spillene.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha et spill som aldri går slutt, men som varer og varer og varer... Gå for World of Warcraft. Men merk deg at du mest sannsynlig vil trenge en god del tid hvis du skal spille det! Dette er et spill som opptar mye tid.

Jeg anbefaler deg å teste ut en 10dagers gratis versjon først, hvis du ikke allerede har gjort det! :)

På den andre siden blir det spennende å se hvordan det går med de nye spillene.

7420972[/snapback]

Har ikke testa noe ting og har ikke prøvd spillet en gang. Var hos en kamerat på lørdag og så på når han spilte, synes bare det så utrolig fristende ut.... :roll:

Lenke til kommentar
Ex-wow spiller her som anbefaler det.. Bare pass på å slutt når det tar overhånd.

7420962[/snapback]

Skjønner skjønner. Men WOW begynner liksom og bli gammelt og utdatert! Det er en sak som har veldig lite og si eller??

7420980[/snapback]

Wow er overhode ikke utdatert. Grafisk, kanskje, men ikke noe annet. Spillet får nye spiller hver dag, og med ekspansjonen The Burnnig Crusade blir det mye nytt og spennende!

Edit: Hvis du er ute etter en 10-dagers gratis CDkey, kan du sikkert få min. PM meg hvis du er interresert.

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Wow er overhode ikke utdatert. Grafisk, kanskje, men ikke noe annet. Spillet får nye spiller hver dag, og med ekspansjonen The Burnnig Crusade  blir det mye nytt og spennende!

Edit: Hvis du er ute etter en 10-dagers gratis CDkey, kan du sikkert få min. PM meg hvis du er interresert.

7420989[/snapback]

Ja det er jo sant det du sier der. Og ettersom jeg oppfatter det fra andre folk så er WOW veldig spennende fordi om det kanskje ikke er så godt grafisk sett....

Takker for det. Får se om jeg får kjøpt spillet først.. Men da får du vel med 10 dagers key?? :hmm:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Du får med en 10-dagers gratis CDkey hvis du kjøper spillet, ja! Men da har du jo kjøpt spillet allerede, og det er dumt hvis det skulle skje at du ikke likte spillet allikevel :)

Skaff deg en gratis CDkey først (av meg eller noen andre) og lån installerings-CD'er av en kamerat. Så får du testet spillet!

Lenke til kommentar
Du får med en 10-dagers gratis CDkey hvis du kjøper spillet, ja! Men da har du jo kjøpt spillet allerede, og det er dumt hvis det skulle skje at du ikke likte spillet allikevel :)

Skaff deg en gratis CDkey først (av meg eller noen andre) og lån installerings-CD'er av en kamerat. Så får du testet spillet!

7421069[/snapback]

Og det er fult lovlig?? :ermm:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Hmm, er vel det at det er så mye å gjøre :p Er bare to spill som jeg har giddet holde på med i over et år i strekk.

Wow og cs. Felles for de begge er jo at du stadig blir bedre/kraftigere. I cs i form av skills, i wow i form av items/level og delvis skills.

Dessuten er jo alle klassene helt forskjellige, så man kan (om man gidder) spille alle sammen til veldig høy level.

Lenke til kommentar
Prøv ut 10dageres trailen ja.

Jeg prøvde den, gadd ikke mer etter 5. Så er ikke alle som blir avhengige.

det beste er vel rett og slett å prøve ut

7422861[/snapback]

Det der med avhengighet varierer nok litt fra person til person...

Men det at det er så mye og gjøre, det tar liksom aldri slutt er vel kanskje den største grunnen...:)

Lenke til kommentar
Det er også en "genial" måte å få banna kontoen på.

7422928[/snapback]

Hvorfor det??

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det ser du hvor mye jeg vet liksom... :p

7422993[/snapback]

Blizzard er ikke så veldig glade i boter og lignende, for å si det på den måten :p

Forresten, hvis du vil kan jeg sende deg en 10 dagers trial, fikk nylig en mail fra Blizzard der jeg fikk tilbud om 30 dagers gratis spilletid om jeg vervet noen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...