Ustedalen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Skal jeg være en idiot? Tja.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675589&hl= Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Synes det er veldig mye bra på Download jeg. ville i allefall sett Manson, Iron Maiden og Korn Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal jeg være en idiot? Tja.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675589&hl= 8200181[/snapback] Idiot Hvis jeg skulle dit ville jeg sett Dimmu, Slayer, Mötley Crüe og Megadeth. Veldig bra lineup mtp. gammal metal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå fristet det brått veldig å dra! Ville være enormt å se KSE den ene dagen og Iron Maiden den andre. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Etter aa ha sett paa linupen frister det ekstremt til aa dra ned, men jeg kommer hjem til Norge den 5 juni og jeg har ikke nok penger. Tror at jeg maa holde meg til Wacken, og komme tilbake til Download neste aar. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg og en kompis har tenkt litt seriøst på å dra. Men etter å ha sett Graspop line-up'en så vil jeg heller tenke litt på den.. Men Download har DT, det har ikke Graspop (enda så vidt jeg vet) Men uansett så er jo sjangsen for at DT kommer til Norge til stedet Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg og en kompis har tenkt litt seriøst på å dra. Men etter å ha sett Graspop line-up'en så vil jeg heller tenke litt på den.. Men Download har DT, det har ikke Graspop (enda så vidt jeg vet) Men uansett så er jo sjangsen for at DT kommer til Norge til stedet Så dra til Hellfest i Frankrike. Sjukeste lineupen av dem alle: Endret 28. mars 2007 av Endre Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Herregud, som jeg vil på Download! Også Maiden som avslutning da, kan det bli bedre? NOPE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå