Gå til innhold

Hjelp til valg av PC.

Anbefalte innlegg

Trenger ny "gamer"-PC. trenger ikke noe veldig PRO.

Skal bare kjøre

World of warcraft

Counter Strike

Battlefield 2 osv.

jeg så at komplett hadde et jubileums tilbud på PC.

så jeg mekka og konfigurerte litt selv og dette var hva jeg kom fram til:

Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB

Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2

Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3

Norton Internet Security 2007 Norsk

In-Win C603 Midi Tower ATX Sort

MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX,

Sony DVD-brenner AWG170AB2 IDE OEM

Samtron/Samsung 19" LCD Syncmaster 94B

Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket

prisen kom på litt over 13000 med all nødvending software.

noen meninger, anbefalinger eller advarsler? Eller er det noen som har noen andre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser bra ut, du må skaffe dvi kabel til den skjermen... tropr du får mer for pengene med et annet skjermkort ;)

hvis du vil at den skal "holde enda litt lenger" burde du ringe komplett og spørre om du kan få litt rabatt og et 8800gts istedenfor! prisen går da opp med ca 2000... men hvis du skal overklokke bør du ha bedre minne...

hvertfall 5400

Lenke til kommentar
ser bra ut, du må skaffe dvi kabel til den skjermen... tropr du får mer for pengene med et annet skjermkort ;)

hvis du vil at den skal "holde enda litt lenger" burde du ringe komplett og spørre om du kan få litt rabatt og et 8800gts istedenfor! prisen går da opp med ca 2000... men hvis du skal overklokke bør du ha bedre minne...

hvertfall 5400

7420877[/snapback]

takk for svar :)

følger ikke dvi kabel med skjermen?

8800 gts blir nok i dyreste laget i forhold til det jeg hadde tenkt meg på forhånd.

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...