VikinGz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei... Lurer på om vi snart kan få litt flere utsende valg på forumet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det ikkje nok med dei åtte me har allereie? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synest utvalget er veldig greit eg, så lenge me er tilbudt eit minimalistisk skin med lyse fargar er eg glad. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg likte nå meget godt overklokking.no -skinnet, jeg syns det var tåpelig og smålig at det ble tatt bort kun fordi overklokking.no fusjonerte med hardware.no. Det går da vitterlig an å ha flere skin enn dere har søstersider. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 IPB Default Skin FTW! Trenger ikke flere enn det.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 liker det slik som det er nå jeg... Liker diskusjon.no skinnet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen flere som har formeninger rundt dette? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er vel ingen "flere", men jeg kunne ønske meg som sagt at ikke utvalget i temaer begrenses som en følge av antall søskensider. Slik det er nå er det "kun" et design per side + diskusjon.no og IPB default. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gi oss flere themes og leke oss på. Det er ALT og ALT for lite valgmuligheter å leke seg på. Et heltsort theme hadde vært så utrolig kos! Er ikke alle som tåler sollys you Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Når dere legger inn 2.2: http://www.creative-networks.org/forums/in...act=idx&cal_id= Eller: http://www.creative-networks.org/forums/in...inid=69&cal_id= Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da denne tråden er såpass gammel så lukker jeg den, skulle dog noen finne noen design de mener vi bør få inn, så gi lyd om det i PM/eller en tråd, så tas det en vurdering på det. Oevnenevne skin har litt sære regler for å ta de i bruk, noe som gjør det ikke så alt for fristende Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg