Joachim_F Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Her er en svært forsinket demo av det fornøyelige bilspillet FlatOut 2. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Demo først nå? Ja, haha, det var litt vel forsinket Men spillet er genialt. En god etterfølger av Flatout 1. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Helt enig med deg Steina. Både Flatout 1 og 2 var geniale. #1 var noe mere utfordrende, det var mao vanskeligere. På den annen side kunne man miste all fart hvis man kom borti et eller annet i veikanten, det skjer ikke nå lenger. Men uansett er det like moro som før! Skal man vinne må man kjøre som et svin Endret 4. desember 2006 av Mozze Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om det følger med starforce og? (Trackmania nations....) Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hmm, noen som har fått demoen til å funke? står at det mangler en fil når jeg prøver å åpne den exe fila som ligger i zip mappa (etter å ha unzippa). Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om det følger med starforce og? (Trackmania nations....)Flatout bruker kun SF i USA, ikke Europa osv. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om det følger med starforce og? (Trackmania nations....)Flatout bruker kun SF i USA, ikke Europa osv. 7425938[/snapback] ok. Da kan jeg vurdere å kjøpe det til PC alikevel da Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmm, noen som har fått demoen til å funke? står at det mangler en fil når jeg prøver å åpne den exe fila som ligger i zip mappa (etter å ha unzippa). 7424405[/snapback] Manglet en fil jeg og. Men jeg fant en lik en et annet sted. Søk gjennom spillmappa så finner du den sikkert. Hvis du ikke finner en så kan du laste den ned her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg