The President Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Har et problem med rendernettverket mitt. Alle maskiner (inkludert serveren) kjører winxp pro, og denne har jo en limit på 10 innkommende forbindelser!? Når jeg så har 30+ maskiner som skal koble opp mot en maskin (via delte mapper) så vil jo ikke dette fungere. Hva er løsningen på dette? Har lett litt etter en "tcpip.sys" fix, men har ikke klart å suksessfult implementere den.... Noen ideer? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er du sikker på at det ikke er 10 halvåpne forbindelser? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Windows 2003 Server er vel egentlig den anbefalte løsningen... Men jeg trodde du kunne ha fler en ti, bare det at hastigheten ble dramatisk redusert? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Du finner patchen du leter etter her: http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1497 Men for ditt bruk, behøver du den absolutt ikke. Det er som han ovenfor sa: 10 halvåpne tilkoblinger (per sekund) denne begrensingen gjelder. Endret 4. desember 2006 av shabador Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå