Cursio Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fant et gammelt klipp fra saturday night live, innspilt i 2000. Det morsomme med klippet er alt oppstusset som har oppstått etterpå! :!: Blue oyster cult Sjekk feks på wikipedia eller morecowbell.net! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Guess what! I got a fever! and the only perscription, is more cowbell! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En av de beste SNL noen sinne. Og en klassiker. Gammel men god Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Will Ferrel er så jævla bra i det klippet, spesielt mot slutten :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det som er litt synd å tenke på, et band som har gitt ut så mange plater, har kommet opp med en bra sang, nemlig denne. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det som er litt synd å tenke på, et band som har gitt ut så mange plater, har kommet opp med en bra sang, nemlig denne. 7423762[/snapback] Er det synd at et band har en bra sang? Eller mener du 'én bra sang'? Isåfall burde du høre Astronomy, Godzilla, Career of Evil, ME 262, og mange flere. Det er som å si at Deep Purple har bare én bra sang: Smoke on the Water, noe som ikke er sant hvis man bare hører litt mer på dem. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det som er litt synd å tenke på, et band som har gitt ut så mange plater, har kommet opp med en bra sang, nemlig denne. 7423762[/snapback] Er det synd at et band har en bra sang? Eller mener du 'én bra sang'? Isåfall burde du høre Astronomy, Godzilla, Career of Evil, ME 262, og mange flere. Det er som å si at Deep Purple har bare én bra sang: Smoke on the Water, noe som ikke er sant hvis man bare hører litt mer på dem. 7424248[/snapback] Beklager, den var en veldig hasty kommentar....skulle heller skrevet, "....av platene jeg har hørt", har faktisk hørt ganske mange. Synes ikke de har noe spesielt bra musikk egentlig. Men det var galt av meg å skrive det, innrømmer det, legger meg flat, tjohei DP, har mange gode sanger da, bare det siste som har kommet ut som jeg ikke synes er noe spessielt bra. Skjønner at det bare er et eksempel, men jeg måtte bare si det Endret 4. desember 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det som er best er at hver gang jeg hører ei kubjelle i en sang elns, så ser jeg for meg han duden! :!: Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er så sinnsykt bra, fordi et par av bandmedlemmene sliter voldsomt med å holde seg seriøse til tider, men Christopher Walken er et steinansikt gjennom hele sketsjen! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, det eneste fra SNL sin Christopher Walken spesial som muligens er bedre, er Colonel Angus-sketsjen. Også her er han et steinansikt hele veien. Hysterisk fyr. Lenke til kommentar
1ar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sinnsykt bra klipp Så banalt og genialt som det overhode kan gjøres;) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er så sinnsykt bra, fordi et par av bandmedlemmene sliter voldsomt med å holde seg seriøse til tider, men Christopher Walken er et steinansikt gjennom hele sketsjen! 7427940[/snapback] Hehe, ikke bare et par. Hele bandet sliter skikkelig når Will Ferrel går opp i fistel, inkludert han selv. Råartig sketsj, og en veldig fin sang. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Cowbell It cures nothing! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Håhå! jeg elsker denne sketsjen og spesielt den låta. Den er vel den mest spilte låta på mp3-spilleren min. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Cowbell er tøft Endret 11. juni 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Denne sketsjen fikk meg til å oppdage Blue Oyster Cult. Bra band som bør sjekkes ut av alle fans av "klassisk rock". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 For dei som ser på TV2 på ettermiddagen har nok kanskje fått med seg sangen til Hal og kompani, når dei blir forbanna på kvarandre og Hal starter showet aleine med ei kubjelle. Fantastisk moro! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har bestilt en slik: http://www.noisebot.com/more_cowbell_t-shirt Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Denne sketsjen fikk meg til å oppdage Blue Oyster Cult. Bra band som bør sjekkes ut av alle fans av "klassisk rock". 7707229[/snapback] Undertegnede oppdaget BOC lenge før sketsjen, ca 25 år før for å være presis. Hadde Secret Treaties og Agents of Fortune med flere i originalutgaver. Vel vel, nok mimring for idag... Geir Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Denne sketsjen fikk meg til å oppdage Blue Oyster Cult. Bra band som bør sjekkes ut av alle fans av "klassisk rock". 7707229[/snapback] Undertegnede oppdaget BOC lenge før sketsjen, ca 25 år før for å være presis. Hadde Secret Treaties og Agents of Fortune med flere i originalutgaver. Vel vel, nok mimring for idag... Geir 7709134[/snapback] Ja ja, skrytegutt. Det er ikke bare du som visste om disse gutte lenge før sketsjen. Jeg har kanskje ikke like mange årringer som deg, men jeg har vel hørt på BOC siden jeg var 14-15, noe som er ca 11-12 år siden. Endret 13. januar 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det som er morsomt er at det er absolutt ingen grunn til at det er cowbell i den sangen, det passer jo ikke i det hele tatt!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå