HeltNils Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg begynner å bli litt lei av å åpne tråder bare for å finne ut at det eneste nye innlegget er et "Mine innlegg"-innlegg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ønskjer du å ha tråden under "Mine innlegg", og ikkje har noko å bidra med, kan ein bruke "Favoritter". Så det er bare å rapportere denne typen innlegg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, syns det er iritabelt at folk skriver... denne skal i mine innlegg eller noe slikt... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) hæ? hva er det dere snakker om? driver folk å "bookmarker" en tråd ved å spamme i den? utrolig teit! Hvis folk bevist prøver å ødelegge/spamme en tråd, så bør de gis kraftige reaksjoner! Endret 4. desember 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hæ? hva er det dere snakker om? driver folk å "bookmarker" en tråd ved å spamme i den? utrolig teit! Hvis folk bevist prøver å ødelegge/spamme en tråd, så bør de gis kraftige reaksjoner! 7423928[/snapback] Nja... De spammer vel ikke. Men det er noen store tråder hvor folk innimellom skriver: Og så får vi tråden tilbake til Mine innlegg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Mesteparten av "få tråden tilbake til Mine innlegg" er pga trådene går ut av mine innlegg etter 2 måneder hvis man ikke har skrevet noe i tråden. Ellers hvis folk skal bare ha tråden i mine innlegg så er det unødvendig å skrive "mine innlegg", mye bedre å heller bidra i diskusjonen! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er bare å velje "Fra alltid" så unngår du at tråden forsvinn ut av mine innlegg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er bare å velje "Fra alltid" så unngår du at tråden forsvinn ut av mine innlegg. 7424582[/snapback] ? Hvor finner jeg denne funksjonen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er bare å velje "Fra alltid" så unngår du at tråden forsvinn ut av mine innlegg. 7424582[/snapback] Joda, men då får du også med emnene du har posta i, men ikkje vil lese. Det er bare å velje "Fra alltid" så unngår du at tråden forsvinn ut av mine innlegg. 7424582[/snapback] Hvor finner jeg denne funksjonen? 7424591[/snapback] Trykk på "Mine innlegg" så kan du velge innstillinger heilt øverst. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Øvst på Mine Innlegg-sida... Redigert: Det var til _Scotty_. Endret 4. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg