Gå til innhold

FujitsuSiemens S6120D og trådløst nettverk

tore_v1

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med en Fujistu Siemens S 6120D som jeg akkurat reinstallerte XP pro på. Det jeg nå ikke får til å virke er det trådløse nettet, samt bluetooth..

Det er noen knapper over tastaturet som jeg antar er til å aktivere disse funksjonene, men jeg finner ikke noe program som styrer disse på sidene til FS. Dette er mildt sagt frustrerende, når jeg trenger begge funksjonene ganske ofte, mest kritisk er å få det til å fungere til torsdag..

Kan noen som har denne maskinen entene gi meg en link, forklaring eller noe som leder til at jeg får brukt dette? Eventuelt sende meg programmet på mail eller noe, send pm så sender jeg mail-adresse..

Ekstremt takknemlig for all hjelp!

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt den desktop update'n de har, som legger inn alle drivere som skal høre med. Har i tillegg reinstallert en del av driverene, men det ser ikke ut til å gjøre susen.

Vet du konkret hvilken driver det er som aktiverer de tastene øverst? Tastaturet blir identifisert som et standard-tastatur, kan det være det som er feilen?

Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV

Nå har vel ikke de knappene noe med tastaturet å gjør? På min FSC amilo er det egen driver innstallering på recovery cd'en fra FSC som tar seg av hurtigknappene...

Det samme gjelder 1557 maskinen min! Ikke noe sammenheng med tastaturet her iallfall!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...