Gjest Forvirret_Gjest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Heisann Har for tiden 2 jenter som jeg er ganske interessert i. Den ene flørter med meg en del, har mye øyekontakt med meg, ler mye når vi prater sammen, tar på meg på et lekende måte osv. Hadde også en episode hvor jeg sto og prata med en kompis, så kommer hun og går rundt meg, først tar hun på den ene hånda mi, så lar hun hendene sine gli over den andre hånda... Joa, kan jo anses som hun liker meg, men hun har type jo. Så hva i svarten er det som foregår? Jeg har ikke flørta så mye tilbake siden jeg fikk høre hun var opptatt, så dette her blir spennende. Den andre jenta har jeg ikke snakka med noe særlig, men de få gangene vi 2 var alene, og jeg måtte stikke et eller annet sted fikk jeg høre plutselig "jeg vil ikke at du skal dra" osv. Ikke noe masing, bare en bemerkning for å si det sånn. De få gangene jeg prata med henne, om noe helt saklig, har hun begynt å smile av ingen grunn. Hun har veldig mye øyekontakt med meg til tider, mens andre tider så ser hun bort når blikkene våre møtes. Senest for en dag siden når vi traff på hverandre i en butikk, når hun så meg, flippa hun håret sitt til den andre siden og holdt blikket til jeg så vekk, jeg smilte til henne og lagde en sånn "hilsen/farvel" som dem gjør i militæret, hun gjorde akkurat det samme etter jeg gjorde det. Har lest en del om slike ting, når en person prøver å imitere en annen, er rimelig sikker på at hun liker meg svært godt. I tillegg så har jeg også en venninne som er forelska i meg, og snart blir det vel en samtale med henne og, for hun vil så absolutt prøve seg og se om det blir noe mellom oss. Jeg er derimot ikke akkurat interessert i henne. Så da kommer spørsmålet, hva ville dere ha anbefalt å gjøre i denne situasjonen? Burde jeg få en venninne til å ta prat med dem for å finne ut litt mer eller burde jeg bare ta hele initiativet selv? (Det er så ork med tanke på at jeg må gjøre nesten hele jobben i startfasen som vanlig). Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Sikkert spørsmål i huet på jentene også. Det å tørre å spørre tror jeg ikke er noe negativt, for ofte er det jævlig vanskelig å ta mot til seg, og da viser du at du tør. Hva hu med type angår må du virkelig finne ut hva hu vil, si ting som det er til hu du ikke liker, og finne ut av de to du faktisk liker. Hah, det der med flere muligheter er jo to ting. Du er både satans heldig, men også i en helvetessituasjon når du må velge. Ta mot til deg, spør, og finn ut hva du vil, og hva jentene vil. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Den første jenta ser deg som en venn (muligens en reserve i tilfelle hun kjeder seg eller reserve kjæreste om forholdet ryker og hun vil ehh ja ha en reserve?). Jente nr 2 er muligens intresser i noe mere... Uanset vi menn må slutte å tenke med p***** og overanalysere og heller la ting gå sin gang. Dersom du derimot er hypp på begge så hadde jeg satset penger på at du kommer i mål med jente nr 2 (ikke sexuelt ment da!) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Sier du? Skal vi ta en hver? Du kan få velge først. Jeg ville bare tatt det med ro og sett hva som skjer. Endret 4. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er enig med de andre. Ta det med ro og se hva som skjer. Litt ettertenksomhet er greit her. Ikke overanalyser det, bare vær fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skjønner godt hva dere mener, men på hvilken måte skal jeg ta det med ro? Ikke flørte med dem, altså hva skal jeg gjøre? Skal jeg ikke vise interesse osv.? I så fall tviler jeg på at det vil ha noe positiv utslag. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Skjønner godt hva dere mener, men på hvilken måte skal jeg ta det med ro? Ikke flørte med dem, altså hva skal jeg gjøre? Skal jeg ikke vise interesse osv.? I så fall tviler jeg på at det vil ha noe positiv utslag. 7421231[/snapback] Det de mener er at du må bare forsette å flørte. Det enkleste ville vært å spørre dem, om de er intressert i deg... men hvis jeg var deg, ville bare ha forsatte med det du pleier å gjøre... Endret 4. desember 2006 av brd Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg synest det er gøy og analysere folk. Og fundere på hva de tenker. Prøve å lese tankene deres og finne ut hvorfor folk gjør slik og slik. Så la nå fyren få analysere det han. Mener nå jeg. Skader jo ikke Endret 4. desember 2006 av QBab Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synest det er gøy og analysere folk. Og fundere på hva de tenker. Prøve å lese tankene deres og finne ut hvorfor folk gjør slik og slik. Så la nå fyren få analysere det han. Mener nå jeg. Skader jo ikke 7422873[/snapback] Nemlig, er jo litt spennende akkurat det der, spesielt å analysere kroppsspråket Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, gjør det hele tiden jeg. Men er ikke noe som forstyrrer eller endrer måten jeg oppfører meg. Bare ligger i bakhodet Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Analysering kommer man nesten ikke utenom. Det bare blir sånn. Tro meg, vi jenter analyserer i det vide og brede vi også. Er enig med noen over her som mener hun første har deg "på gress" i tilfelle noe skulle skje. Min mening: jeg ville ikke hatt en jente som hadde sååå lett for å flørte med andre mens hun var i ett forhold. En gang utro alltid utro...kanskje ikke alltid sant, men verdt å merke seg. Noen tar lettere på det enn andre, og du vil vel ikke at hun skal flørte rundt med andre hvis dere to skulle bli sammen? Men jente nr to...jeg har egentlig ikke helt forstått om DU liker HENNE jeg? Fra en jentes ståsted virker det defintivt som om hun liker deg. Uten tvil. Hva hun vil vet jeg ikke, men at hun vil noe er ganske sikkert. Hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje flørtet litt tilbake og sett hvor det bar henn. Hvis hun fortsetter fløringen da så går det jo stort sett bare en vei, men hvis hun trekker seg unna har hun kanskje bare flørtet med deg for moro skyld. Men utifra måten du beskriver det hele på virker det absolutt som om hun liker deg. Så her er det bare å finne ut hva du vil og prøve å kjøre på. Når det gjelder hun du ikke er interressert i ville jeg kanskje først prøvd å trekke meg litt unna. Holde avstand til henne så hun ikke "klarte" å flørte med deg. Hvis dette ikke funker får du si ifra når hun "tråkker over streken" at du ikke liker henne sånn, og bare vil ha henne som en venn. Jepp, det var hvordan en jente ville tolket det hele. Lykke til. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Japp, nå har du fått et ordentlig svar fra en jente, som høres meget bra ut:D Nå er det bare å finne ut hva du føler og kjøre på Lykke til Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skjønner godt hva dere mener, men på hvilken måte skal jeg ta det med ro? Ikke flørte med dem, altså hva skal jeg gjøre? Skal jeg ikke vise interesse osv.? I så fall tviler jeg på at det vil ha noe positiv utslag. 7421231[/snapback] Nyyyyyt oppmerksomheten og ta ting som det kommer! I verste fall så har du 2 gode veninner! Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes nesten jeg ville kalt dette et luksusproblem jeg Personlig ville jeg nok gått for jente nr 2 da hun faktisk virker interessert i deg. Jente nr 1 virket jo kanskje ikke som en "sikker" kjæreste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bare vent å se. Men hvis du absolutt må velge nå, så velg den du tror du liker best og tror du får best framtid med Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kommer med en liten oppdatering: Skal prate med jente nr.2 om noen dager, men vet ikke helt hva jeg skal si. Altså hun er veldig søt osv, føler meg også svært nervøs allerede, så det er vel et godt tegn, tyder på at jeg liker henne litt jeg også. Lurer på om jeg skal bare ta å spørre henne rett ut om hun liker meg? Så blir jeg ferdig med det og hvis det går sin gang kan jeg bare invitere henne ut... Det med venninna mi blir snart oppklart, siden jeg har ikke de følelsene for henne for å bli sammen. Mens jente nr.1 har jeg lagt bak meg pga. nettop det med typen. Sier jo litt om selve personen å flørte på den måten når man er opptatt, ville ikke hatt en slik kjæreste selv. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 X-en min var som jente nr 1. Huff.. Men du må ha lykke til å holde oss oppdatert! Alltid koselig når dette skjer vettu Lenke til kommentar
Migr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 knull hun derre venninnen din så etter på sier du , Dessverre det funker ikke mellom oss! neida Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 OPPDATERING! Okey den første jenta viste seg naturligvis å være en no-go siden hun hadde type. Jente nr.2 som jeg var bomsikker likte meg viser seg også for å ha type! Oh..my..fucking..gawd. -_- Så det blir kos-kos med venninna enn så lenge, lurer egentlig på om jeg skal bare gi fan i alt, gi fan i å være frampå med jenter og bare leve singlelivet til jeg en vakker dag kanskje finner den rette, for så langt har det stort sett vært bare nedturer... >_< Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 OPPDATERING! Okey den første jenta viste seg naturligvis å være en no-go siden hun hadde type. Jente nr.2 som jeg var bomsikker likte meg viser seg også for å ha type! Oh..my..fucking..gawd. -_- Så det blir kos-kos med venninna enn så lenge, lurer egentlig på om jeg skal bare gi fan i alt, gi fan i å være frampå med jenter og bare leve singlelivet til jeg en vakker dag kanskje finner den rette, for så langt har det stort sett vært bare nedturer... >_< 7451661[/snapback] hahahahahaha. Unnskyld at jeg ler. Jenter liker å føle seg ønsket, selv om dem har type, så man vet aldri om tegnene dem gir er til å stole på. Dem liker å suge til seg selvtillitt overalt. Prøve å skille ut "blodsugerne" fra dem som virkelig er interessert da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå