Gå til innhold

patch på onsdag? revamp av honorsys?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja det gjør vi! jeg strides mellom full destruction og full affliction 

Er du die-hard pvp'er?

I så tilfelle har du min dypeste medfølelse. for die-hard pvp'ere blir rævkjørt i BC. TBC pvp er pvp for folket:)

7420094[/snapback]

var i en bwl guild, men droppet det for å ranke. er nå rank 13.

håper på world pvp events jeg, siden jeg er passe lei av bgs:P

ehrm var rank 13, har nå farmet dhk:P 666 dhk ftw

Endret av snoopg
Lenke til kommentar

For et gitt våpen kan man f.eks trenge 20 marks fra hver bg + 10 000 honor points.

Høres kanskje ikke så mye ut, men du får etter onsdag mindre honor per kill enn før. Så det er ikke bare å ta en dag i BG og forvente at du kan kjøpe alt av "rank14" utstyret.

Er foresten en fiks av pvp systemet deres som burde ha kommet for minst et halvår siden.

Og til han som lurte på hva han skulle velge som warlock. Destro blir kos, spiller beta og du får himla høy dps av destro build + aoe stun ^^

Felguard er greit når tbc kommer og du vil dot'e deg til lvl70 fort.

Lenke til kommentar
Hvordan blir det om man har nok honor denne uken til å gå opp en eller to ranks nå på onsdag? Får man ikke muligheten til å hente ut rewards?

7426137[/snapback]

Tror ikke det, står vertfall at Euro. servers skal gå ned klokken 01:00 istedenfor 03:00 som vanlig, og er vel i de tider Honor/Ranks bruker å oppdateres [som regel litt etter 01:00].

Blir ingen Chest/Pants på meg nei, synd vi ikke kunne få siste Honor/Rank oppdateringen rett før Patch release istedenfor en uke før.

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...