Spr0cket Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Feltrykte jeg har hørt. Det stod ikke mye i diskusjon.no sin offisielle patchnote-tråd, mulig det har kommet en ny? mods er velkomne til å slette denne tråden om vi har en offisiell patchnote-tråd av nyere dato. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men det stemmer det:) svaret er JA på begge dine spørsmål:) Og vi gleder oss:) Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men det stemmer det:) svaret er JA på begge dine spørsmål:) Og vi gleder oss:) 7420073[/snapback] ja det gjør vi! jeg strides mellom full destruction og full affliction Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) ja det gjør vi! jeg strides mellom full destruction og full affliction Er du die-hard pvp'er? I så tilfelle har du min dypeste medfølelse. for die-hard pvp'ere blir rævkjørt i BC. TBC pvp er pvp for folket:) Endret 4. desember 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Paladinen min blir retribution igjen, shamanen min går dypere inn i elemental-treet med lightning overload, threat-reduction og koselig totem, roguen min.. tja, der får man vel imp-slice and dice i combat treet.. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) ja det gjør vi! jeg strides mellom full destruction og full affliction Er du die-hard pvp'er? I så tilfelle har du min dypeste medfølelse. for die-hard pvp'ere blir rævkjørt i BC. TBC pvp er pvp for folket:) 7420094[/snapback] var i en bwl guild, men droppet det for å ranke. er nå rank 13. håper på world pvp events jeg, siden jeg er passe lei av bgs:P ehrm var rank 13, har nå farmet dhk:P 666 dhk ftw Endret 4. desember 2006 av snoopg Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 men hva skjer med honorsystemet her da? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men hva skjer med honorsystemet her da? 7425900[/snapback] Det forsvinner! Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) hva skjer med ranks og pvp-rewards da? hva får man for pvping? Endret 4. desember 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Samme som nå, bare lettere å skaffe.. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan blir det om man har nok honor denne uken til å gå opp en eller to ranks nå på onsdag? Får man ikke muligheten til å hente ut rewards? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 hvordan funker det med tokens da? hva skal til for å få en token, og hvor mange tokens trenger man? Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 For et gitt våpen kan man f.eks trenge 20 marks fra hver bg + 10 000 honor points. Høres kanskje ikke så mye ut, men du får etter onsdag mindre honor per kill enn før. Så det er ikke bare å ta en dag i BG og forvente at du kan kjøpe alt av "rank14" utstyret. Er foresten en fiks av pvp systemet deres som burde ha kommet for minst et halvår siden. Og til han som lurte på hva han skulle velge som warlock. Destro blir kos, spiller beta og du får himla høy dps av destro build + aoe stun ^^ Felguard er greit når tbc kommer og du vil dot'e deg til lvl70 fort. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hvordan blir det om man har nok honor denne uken til å gå opp en eller to ranks nå på onsdag? Får man ikke muligheten til å hente ut rewards? 7426137[/snapback] Tror ikke det, står vertfall at Euro. servers skal gå ned klokken 01:00 istedenfor 03:00 som vanlig, og er vel i de tider Honor/Ranks bruker å oppdateres [som regel litt etter 01:00]. Blir ingen Chest/Pants på meg nei, synd vi ikke kunne få siste Honor/Rank oppdateringen rett før Patch release istedenfor en uke før. Endret 4. desember 2006 av Dewd Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det offisielt at patchen kommer ut i morgen? 2.0 Lenke til kommentar
knux Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, det er det. Står på blizzard sitt forum. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Står også på skjermen når man skal logge inn til WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå