Espen K Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I august bestilte og forhåndsbetalte min kone noen varer hos www.arwen.no, det var kun snakk om 380kr. Iløpet av september sender vi flere mailer og fyller ut kontakt oss skjemaet på hjemmesiden, men får ikke noe svar eller varer. Så finner vi ut hvem som er daglig leder og prøver å kontakte han, men han svarer heller ikke på mail eller telefon. Da ser vi det nødvendig å anmelde han, han blir innkalt til avhør hos det lokale lensmannskontoret. Under avhøret innrømmer han å ha mottat pengene inn på konto og at han ikke har send varene, han lover også at pengene skal tilbakebetales. Det går en uke etter avhøret og etterforskeren ringer for å høre om pengene er konnet tilbake, noe de slettes ikke har. Så her om dagen fikk vi brev om at saken er henlagt på grunn av bevisets stillig. Men da lurer jeg på hva som er gode nok beviser. Vi har overlevert ordrebekreftelse, kontoutskrift samt alle mailer vi har sendt til politiet ved innlevering av anmeldelsen. Hva mere er det de forlanger av beviser ? Eller er dette bare en grunn de bruker fordi beløpet er så lavt at de ikke gidder å jobbe mere med saken ? Det ser jo ut som om det lønner seg å drive med småsvindel via internett, blir du anmeldt så bare si at du skal tilbakebetale Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan få tilbake pengene fra denne sneipen Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Holdt på å si at du bruker andre midler enn politi for å få dem, men det vil ikke funke. Ring forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå