Potetdamen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har et lite problem. Steam fungerer ikke når jeg plugger i routern. Har prøvd å adde ports osv, men det skjer ikke akkurat mye. http://www.portforward.com/english/routers...team_Client.htm Skal jeg liksom adde alle de portsa som står der? Ikke plass til alle ifølge routern. Eller er jeg på bærtur? Btw, det funker uten router. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En trenger ikke å port-forwarde til steam. Så du trenger ikke å åpne alle de portene. Er du sikker på at du ikke har en brannmur som hindrer at steam får koblet til internett? Prøv å deaktiver alt av brannmurer og prøv igjen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En trenger ikke å port-forwarde til steam. Så du trenger ikke å åpne alle de portene. Er du sikker på at du ikke har en brannmur som hindrer at steam får koblet til internett? Prøv å deaktiver alt av brannmurer og prøv igjen. 7419924[/snapback] evt ta kontakt med nett leverandøren Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Firewall på routern eller maskina? Har zonealarm med antivirus på maskina. Noe spesielt jeg må trykke for å disable firewall på router? viss det er det da, er ikke helt 100% når det gjelder router Edit: Må bare legge til at steam har funka før på samme routeren Men, vi har bytta fra telenor adsl til tele2 adsl, vet ikke om det har noe å si men. Endret 4. desember 2006 av geedoo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Slå av softwarebrannmuren til du får det til å fungere. Det er ikke sikkert du behøver å åpne alle portene. Kan hende du greier deg med f.eks TCP 27020 TCP 27021 UDP 1200 UDP 27014 DUP 27015 Kan du ikke åpne portrange i den routeren da? Da holder det med noen få instruksjoner: TCP 27020-27039 UDP 1200 UDP 27000-27015 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tok en liten firmware update så funka det. Hehe, men takk for hjelpa. Endret 4. desember 2006 av geedoo Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tok en liten firmware update så funka det. Hehe, men takk for hjelpa. 7420076[/snapback] Bra det funka... Hadde en gang i tiden en dlink ruter med innebygget firewall... den blokkerte alt jeg brukte untatt port 80 Den endte til slutt sin død i veggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå