macdegus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hvordan i all verden avinnstalere man et program på mac os x tiger? er det bare å slette det i application? eller er det mere som må til? Er det system-gjenoppretting på Tiger? ca. slik som i windows? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Flytt ikonet for programmet til papirkurven, så blir det avinstallert. Det skal være en systemgjenoppretting i OSX, men jeg er usikker på hvor den er. Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Flytt ikonet for programmet til papirkurven, så blir det avinstallert. Det skal være en systemgjenoppretting i OSX, men jeg er usikker på hvor den er. 7419642[/snapback] det er liksom det jeg har gjort, men det blir jo ikke noe mere diksplass av den grunn! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Flytt ikonet for programmet til papirkurven, så blir det avinstallert. Det skal være en systemgjenoppretting i OSX, men jeg er usikker på hvor den er. 7419642[/snapback] det er liksom det jeg har gjort, men det blir jo ikke noe mere diksplass av den grunn! 7419696[/snapback] Tar programmet så mye plass at du frigir nevneverdig diskplass ved å slette det da? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ...og har du tømt søppelkurven? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ...og har du tømt søppelkurven? 7420049[/snapback] Noe som også er en essensiell del. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg kan anbefale Appzapper. Du velger hva den skal slette og ZAP så tar den med alle andre filer i programmet du ikke trener. Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 fiksa greia med en enkel formattering,, funka fett, beholdte de filene jeg hadde valgt og alt apple = KONGE Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg kan anbefale Appzapper. Du velger hva den skal slette og ZAP så tar den med alle andre filer i programmet du ikke trener. 7469949[/snapback] Anbefal heller AppDelete - ein gratisversjon av AppZapper. Fungerer akkurat like godt, einaste du ikkje får er den "kule" zap!-lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå