zacka Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har en Nokia 7210 som jeg gjerne skulle ha lagt inn backupen fra min gamle 6510 på (telefonlisten). Jeg har brukt CD'en som fulgte med 6510 for å ta backup av både 6510 og en 8310 via ir-porten på min bærbare PC. Problemet nå er når jeg skal gjøre det samme med 7210 så finner ikke programmet mobilen ! WIN XP's innebygde funksjon for tråløs kommunikasjon via ir finner mobilen fint, så det skulle ikke være noe galt med forbindelsen. Ergo må det være programmet. Noen forslag ? Kan det evt lastes ned eget prog for dette formålet som hører spesielt til 7210 ? (Det fulgte ikke med prog til 7210). Lenke til kommentar
y_not Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei Programmet som du kan koble opp Nokia 7210 med er: Nokia_PC_Suite_50.exe (finner det på http://www.nokia.no) Funker som en drøm. Rart at ikke de la med programmet på en såpass dyr telefon. Koster jo dem ikke rare greiene å slenge med en cd lixom. Men der har du Nokia i et nøtteskall. Hehe! Koz deg! Lenke til kommentar
zacka Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Takk for svar. Etter mye om og men med leting fant jeg tilslutt siden hvor en nyere versjon av PC Suite kunne lastes ned (5.0). Det fungerte som bare det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå