paalwa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det gjør ihvertfall jeg. Les litt mer her. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Og herligheten vil koste hvor mye? Lenke til kommentar
nyland Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Og hvor mange betalte egentlig for cs2 ?? da er det mer reelt og interesant med nye gratis programmer Lenke til kommentar
Flums Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hipp hurra for arbeidsgiver med lisens Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Håper nå bare de får gjort noe alvorlig med tegnedelen i programmet, de må snart gi noe cred til de tusenvis av illustratører som bruker Photoshop hovedsaklig til dette. Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 gleder meg... Har fulgt ps siden versjon 5, og det har skjedd mye de siste versjonene... må ihvertfall si jeg gleder meg til å se hva som har skjedd med hastigheten... Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det som blir veldig interessant er hvorvidt de integrerer Lightroom i pakken. Greit nok at CS2 er et heftig verktøy, men er absolutt ikke myntet på fotografer, og mange "lette" oppgaver syns jeg er veldig tungvindt å utføre i CS2. Apple Aperture har vært veldig flink på dette, så håper Adobe følger trenden. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes Paint.NET tar mer og mer innppå Photoshop med dets enkelhet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men so er ikkje Photoshop retta fyrst og fremst mot dei som ynskjer eit enkelt program, so det vert kanskje ei litt feil samanlikning. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaaaaaaaaaaa! Gleder meg som en unge, det er ikke fett å kjøre CS1 på en Mac Pro... Det går ikke fort i det hele tatt. Og når Lightroom kommer i ferdigversjon er festen skikkelig i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå