Gå til innhold

EN knapp på min bærbare ble ødelagt

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Bare et kort off-topic spørsmål: Blir man rett og slett nødt til å bruke den bærbare PCen eller klarer man seg fint uten hvis man har lyst?

8195134[/snapback]

Mener å ha sett et bilde av en "bærbar" maskin på nett. Alså en bærbar stasjonær med skøytekabler,hvis noen har sett den samme.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært borti løse knapper med noen spesielle fjøringer på 2 sider. De var forferdelig å få på plass.,  Anbefaler deg å ta av hele tastaturet for å se hvordan f.eks. ctrl knappen henger.

8195138[/snapback]

Japps, for det er to fjærer på den skiftknappen tror jeg, for den er helt skjeiv.. og dersom den skal funke må man slå med alle kreftene en har.. så ligger den bare helt skjeivt likevel..

men ta av tastaturet?? :O går det ann a?

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare prøve deg fram for fanken? :D Vi kan ikke lukte hvordan knappen din ser ut. Det VERSTE som kan skje er jo at du på et eller annet vis knuser hele tastasturet, og må ut med 2-500,- for et nytt et.

Og det med sengen var bare for å illustrere mitt poeng; Alt kan skje.

loathsome+

Lenke til kommentar

japp, jeg forstod det da :p

jeg har fiksa det da. helt av meg selv så nå kan jeg bruke venstre og høyre SKIFT knapp akuratt som jeg vil! jeg reiv og sleit i den, og til slutt kom den på plass..

bare ventet et par mndr på det.

så det var på tide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...