Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 D knappen på min bærbare ble vippet opp (ikke sikker på hvordan, men den er iallefall vippet opp), sånn at den nesten ikke fungerer. Har sittet nå i en time, og prøvd å fått den på plass, men får det ikke til! noen som vet hva jeg skal gjøre? er skolepc, og det er litt flaut å måtte copy-paste D-er når jeg skriver noe. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Gå til IT-avdelingen på skolen. De kan sikkert hjelpe deg. Hvilken maskin er det snakk om foresten? Endret 4. desember 2006 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Xet er en Compaq nx6325 som alle i troms fikk av skolen når vi begynte på VGS. ta D hvor x er. Lenke til kommentar
rogers Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Xet er en Compaq nx6325 som alle i troms fikk av skolen når vi begynte på VGS. ta D hvor x er. 7424105[/snapback] Normalt så skal man kunne trykke på plass igjen knapper på HP/Compaq maskiner. Ta med maskinen til IT avdelingen på skolen, og få dem til å se på saken. Om noe er ødelagt, må tastaturet byttes. Det koster heldigvis ikke så mye, og er en veldig enkel sak å bytte (tar bare noen få minutter). Roger Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 det skal være mulig å få knappen på plass, min $ knapp datt av for ca.2 uker siden og jeg fikk den greit på igjen når jeg forsto hvordan den skulle henge fast(btw, jeg brukte ganske lang tid på det også da...). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har vært med ITansvarlige (de kalte meg n00b ) og de sa jeg skulle sende inn pcen, så jeg får vel gjøre det. koster 500 spenn, men må vel høre hva de sier, siden det egentlig er deres maskin til vi har betalt ned leia som vi gjør i 3 klasse. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hørtes ut som en forferdelig IT-avdeling. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hørtes ut som en forferdelig IT-avdeling. Enig der... Må innrømme at jeg ikke har vært mye borti Compaq-maskiner, selv om jeg er IT-lærling, men IBM-knappene er i hvrt fall vanvittig enkle å ordne selv. Bokstavtastene (som ikke har spesielt feste) er det bare å trykke nedpå, så sitter de. Ikke vær redd for å trykke litt hardt, såpass må den tåle... Oi, kanskje litt sent nå, men :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har vært med ITansvarlige (de kalte meg n00b ) og de sa jeg skulle sende inn pcen, så jeg får vel gjøre det. koster 500 spenn, men må vel høre hva de sier, siden det egentlig er deres maskin til vi har betalt ned leia som vi gjør i 3 klasse. 7426061[/snapback] Hva i helvete? 500 for å sette på en knapp!? Fikser jo sånne daglig på skolen jeg jobber på! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan fikse det til deg for 300,-! Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, dette hørtes jo helt tullete ut. Har selv Compaq nc6120 på den skolen jeg går på (Nesodden VGS..) og der vipper folk av tastene sine hele tida, uten at det er noe stort problem. Vi pleier bare å presse dem på plass igjen. Og når vi evt. må bytte tastatur er det gratis, eneste som koster penger for oss å bytte er skjermen.. (Ja, det er en del som ødelegger skjemene sine.) Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Heisann Jeg har en hp nc6120 som skrift knappen på høyre side har klikket på, den vil ikke gå opp igjen, hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dra den helt av, og sett den på igjen. Evt. finn fram en 500-lapp og søk opp en "pålitelig" IT-avdeling Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 men åssen drar man den av? blir den ikke ødelagt av det? hehe, 500 kr nei, da klarer jeg å bruke den venstre skiftknappen istedet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dersom du drar en knapp av på en bærbar (de fleste i hvert fall), er det bare å klipse den på igjen - vil tro dette er tilfellet for deg også. Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 veit ikke helt om jeg tør assa men den kan ikke knekke a? hehe, litt bekymret for min herlige laptop! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Selvfølgelig kan den knekke. Du kan også miste den under sengen og aldri finne den igjen. Bare gjør det, liksom. Eller lev med det. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Bare et kort off-topic spørsmål: Blir man rett og slett nødt til å bruke den bærbare PCen til skolearbeid og denslags eller klarer man seg fint uten hvis man har lyst? (gitt at man har en PC hjemme) Endret 20. mars 2007 av øsse87 Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har vært borti løse knapper med noen spesielle fjøringer på 2 sider. De var forferdelig å få på plass., Anbefaler deg å ta av hele tastaturet for å se hvordan f.eks. ctrl knappen henger. Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Selvfølgelig kan den knekke. Du kan også miste den under sengen og aldri finne den igjen. Bare gjør det, liksom. Eller lev med det. 8195109[/snapback] haha, miste den under senga? naaah, trukke det.. men jeg får bare se å prøve.. knekker den så griner jeg som bare det.. *oppdatering kommer på hvordan det gikk* Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Man klarer seg ikke uten laptoppen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå